Te mooi om waar te zijn? Fortis collectie.

:grin:

Ben benieuwd.

Ik heb een reactie, elk bod is per horloge niet voor de collectie. Niet handig van mij om zomaar te bieden, niet handig van de verkoper om te accepteren terwijl hij niet weet waar ik op bied.

Eind goed al goed zullen we maar zeggen. Die witte Marine master in de andere advertentie vind ik wel heel interessant. To be continued. Bedankt iedereen voor het snelle reageren.

5 likes

Dat dacht ik ook niet.

Dat accepteren op marktplaats is gewoon waardeloos. Ik heb ook een keer per ongeluk op geaccepteerd gedrukt, kon ik het niet niet meer ongedaan maken. Gelijk maar advertentie verwijderd.

3 likes

Maar 1 oplossing. Lekker die 1500 betalen en afwachten wat je thuis gestuurd krijgt. Hou je ons op de hoogte en maak je een selfie van je teleurgestelde gezicht?

10 likes

:joy: baksteen in een schoenendoos waarschijnlijk. Ik heb het zover netjes met de verkoper afgehandeld, even uitgelegd en excuses aan geboden.

2 likes

Tone of voice hoor ik niet. Dus ja ik lees wat jij schrijft. Je bent ook geen ster in sarcasme toch?

Die is wel grappig :joy:

Ik wacht nog steeds tot de verkoper zich in dit draadje komt mengen :popcorn:

1 like

Sorry, maar waarom bied je op zoiets als je al vermoedt dat er iets te mooi is om waar te zijn?
Wil je water zien branden?

Verkoper op marktplaats gaf net 8000 voor alles aan. Denk dat die 1500 een misklik was

1 like

Er zitten veel modellen bij van voor 1995. Waaronder een aantal limited editions. Zoals aangegeven is de verkoper serieus en lang actief op Marktplaats. En inderdaad hij verkoopt ze los, daarnaast mag je een bod doen op de gehele hele partij.

3 likes

Dit is gewoon een miscommunicatie. Suggesties om van deze advertentie weg te blijven zijn op niks gebaseerd. Gewoon duidelijk omschrijven waar je op biedt en dat serieus doen en als verkoper duidelijk reageren en niet te veel aannames doen over en weer :smile:

1 like

Vanaf 2004 wordt er weer serieus met serienummers gewerkt.

1 like

Die suggesties zijn gebaseerd op de openingspost. Als hij zegt dat ie de hele collectie kan kopen voor 1500 euro ga ik er vanuit dat dat de situatie is. En gebaseerd daarop zeiden meerdere mensen, terecht, niet doen.

De 4e Fortis op de onderste rij, die vintage Marinemaster, zijn veel fakes van in omloop. De rest zijn geen fakes van bekend. Er mist soms wel het originele ETA uurwerk, in de wat oudere modellen. Het ziet er goed uit, maar zou wel meer willen zien en in de hand hebben om uiteindelijk de koop te sluiten. Deze verkoper heeft ook wat vaker die “Red Arrows” Fliegers aangeboden, maar bleef er toch mee zitten zo te zien.
Ik heb er wel vertrouwen in.

Sinds wanneer bediscussiëren we op dit forum de betrouwbaarheid van verkopers. Als dit ging over een bedrijf was het topic al lang verwijderd.