Ik zou niet willen dat er ook maar een krasje op komt, maar alleen als ik het horloge draag kan ik er echt van genieten.
Dus ik draag deze Seiko met enige voorzichtigheid.
Wat ik wel gemerkt heb in het verleden, hoe voorzichtiger ik met het horloge doe, hoe eerder er een kras op zit
Hoewel deze Seiko niet de enige is die ik met voorzichtigheid draag is deze wel nog uitzonderlijk mooi na ca 60 jaar
Heb je zelf horloges die je niet draagt dat je bang bent voor beschadigingen slijtage vocht of wat dan ook ?
ik ben een “knutselaar” en zit dan ook veel in m’n “mancave”
dat houd in dat ik veel slijp, boor, las, zaag, hamer en nog vele andere dingen.
ik wissel bijna iedere dag wel van horloge en kijk niet of ik een goedkoop of duur model op de pols draag.
dus die kunnen allemaal wel eens de “mancave” gezien hebben
wat ik wel weet is dat geen enkele erfgename die dingen zal dragen, dus waarom moet ik voorzichtig zijn?
ze gaan maar zolang mee als ik leef, dus…
zou zo maar kunnen, dat als ik er niet meer ben, ze allemaal naar een kringloopwinkel gaan
Ik draag alles. Voorzichtigheid is bijna een automatisme geworden. Kleine krasjes en draagsporen zijn echter niet te voorkomen. Het eerste krasje op een NA is altijd balen maar ik heb er dan ook weer snel vrede mee.