Tecnotempo

Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met het merk Tecnotempo? Ik kan nagenoeg niks vinden op internet…

Alvast bedankt!

Groet,
Erik

2 likes

Ik heb geen ervaring met dit merk. Maar gezien de specificaties en de prijzen ga ik dat zeker zo houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geen ervaring mee.

Op hun website geven ze wél degelijke specs.

Maar ook degelijke prijzen…

1 like

Ik heb er voor €200 ééntje op de kop getikt (op de website zijn vergelijkbare modellen €700+. Nieuw, in doos, met tags en 2 jaar garantie. Seiko nh35 uurwerk en saffierglas. Mooi klokje, maar ben benieuwd naar ervaringen…

1 like

In het verleden veelal mineraalglas en een nh35 uurwerk (niks mis mee) maar wel voor belachelijke prijzen. Nu zie ik vooral Sellita uurwerken en in ieder geval saffier. Maar nog steeds hele stevige (advies)prijzen.

Gelukkig heb jij er een stuk minder voor betaald dan die adviesprijzen, ik zou zeggen geniet van jouw nieuwe horloge.

4 likes

Ik zie ze ook wel ‘swiss made and assebled’ met een Landeron 73. Volgens mij een zeer respectabel uurwerk, maar ik ben geen expert. Iemand anders hier wel?
Adviesprijs rond €4000. Dat is ook wat aan de hoge kant denk ik, maar ik kreeg er recent één aangeboden voor €700.
Ik vraag me af of dat redelijk of zelfs ‘een goeie deal’ is. Wat denken jullie?

Zeker die groene 2000m duiker? Die werden nieuw op de Rikketik weggegeven voor 300 euro, dat vond ik de prijs/kwaliteit wel waard. Maar 700 euro, neuh…

1 like

Voor een Sub hommage met een Seiko uurwerk? Dat lijkt mij een heel slechte deal.

Koop dan een Steinhart. :ok_hand:

2 likes

Nee, geen groene en ik geen 2000m. Meer zoiets (op hun site een bizarre €4000)…

Wat mij betreft nog te duur, wat SuperC zegt 300 euro is wel de max eigenlijk. Anderzijds als je hem graag wil hebben dan mag je er natuurlijk best voor kiezen om er 700 euro voor te geven. Soms is het ook wat de spreekwoordelijke gek ervoor over heeft.

1 like

Sorry, maar deze doet mij teveel aan Ome Ali denken. Voor dat geld is er echt zoveel mooier te koop, bijvoorbeeld een Steinhart.

1 like

Het merk ken ik niet maar deze marketingstrategie komt me bekend voor van Invicta: Hoge adviesprijzen, megakortingen enz

2 likes

Ondertussen leden met ervaringen? Ze worden met regelmaat op catawiki aangeboden. Ben benieuwd of het ook iets (goeds) is?