Tekort aan Tudors?

Zomaar nieuwsgierig. Verwacht iemand ooit een tekort aan Tudor modellen? De Blackbay 58 viel natuurlijk goed in de smaak bij release en was ook slecht verkrijgbaar. Vandaag hoef je niet veel moeite te doen om dezelfde maand, en misschien dezelfde dag nog eentje op te halen.
Tudor blijft toch een Rolex dochter, en heeft stalen sportmodellen die bij het algemene publiek in de smaak vallen.
Zelf denk ik dat ze juist het goed verkrijgbare alternatief blijven, voor een betere prijs. Misschien hebben andere hier wel een andere kijk op

1 like

Ja

Ik

7 likes

Als de meerderheid “ja” zegt ga je er dan 10 kopen?

6 likes

Er is al een tekort aan date-days, dus ja.

1 like

Dit dus :wink:

Wat mij betreft zijn er teveel :face_with_hand_over_mouth:

13 likes

Het is alleen een alternatief voor als je geen Rolex wil kopen en niet zozeer voor als je er wel eentje wil kopen maar die niet leverbaar is.

Heb het sowieso ongelukkig verwoord. Ik zie het als een alternatief omdat het (naar mijn smaak) betere looks heeft dan een Sub, om de BB als voorbeeld te nemen. Lucky me, het kost ook nog minder en je kan 'm zo meenemen. Maar hoelang dat dus blijft? Geen idee

1 like

Dan ga ik met een bloedgang geld op trommelen voor een Prince

Dat gaat niet veranderen.

Tudor is geen Rolex en het zal nooit Rolex worden.

2 likes

Nee. Met name omdat ik niet naar Tudors zoek. Die zilveren BB58 is cool.

Maar serieus, ga je nou voorspellingen willen doen? Mensen zijn echt zo slecht in voorspellingen.

Waarom interesseert je dit in hemelsnaam? Is het een soort FOMO? Als je de BB58 cooler vindt dan de Sub (wat ook zo is), dan kun je er toch gewoon eentje kopen? En of dat over vijf jaar nog zo is maakt dan toch geen reet uit?

En zelfs al kun je er nu geen kopen, maar zijn ze er over vijf jaar niet meer, who gives a shit? Man, het is een horloge. Tegen die tijd heb je misschien wat anders.

Mensen zijn niet alleen slecht in voorspellen, maar ook veranderlijk in hun smaken.

Ik zou dat nooit zo categorisch stellen.

4 likes

Ik was vandaag even gezellig bij mijn AD… vele Tudor’s in stock; de nieuwe ceramic, de “zilveren” op leer en nato, de nieuwe chrono, driemaal Pelagos, GMT, de nieuwe bb met lichte wijzerplaat, BB SG plus de SG chrono…. Voor ieder wat wils :sunglasses: #denbosch

1 like

S&C Den Bosch?

2 likes

Inferdaad, niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen :joy:

4 likes

Yes… was je op zoek naar iets specifieks?

Goed topic dit.

4 likes

Vind je?

1 like

Nee.

8 likes

:handshake:

4 likes

Een Black Bay Chrono Reversed Panda :wink:

3 likes