Tekort aan Tudors?

Die lag er :sunglasses:

Meer speculeren welke richting het merk op wil in de komende jaren qua aanbod als merk an sich

Zolang de prijzen van jonge tweedehandsjes 10-20% lager zijn dan list is er geen tekort

Een boel tudors worden gekocht als combo deal of om je uitgaves bij een AD op te krikken om een Rolex te kunnen krijgen. Als dat vanzelf weer ophoudt raak je ze aan de straat stenen niet meer kwijt :scream:

Tja. Ik sluit me bij ome @Zulu en ome @HanDavinci aan. :slight_smile:

3 likes

Soms maak ik rare topics aan. Je moet er een vreemde vogel tussen hebben

2 likes

Misschien maar goed ook…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Weet je, als je nou geen BB58 koopt, laten we dan dit afspreken: Tegen de tijd dat je er wel eentje wilt, maar er geen vindt, open dan gewoon een gezocht topic, dan beloof ik je dat er hier mensen zijn die er eentje voor je opsnorren. Of je door kunnen verwijzen naar wie dat wel kan.

Want proberen te raden wat de Rolex / Tudor / Wilsdorf Stichting over vijf jaar voor ogen heeft is natuurlijk gelul in de ruimte.

Als je nou denkt, hee, da’s onzeker, ik moet zo’n ding kopen: Er zijn er een miljard, we zien de pic heavy NA graag tegemoet. Bam.

1 like


Om de BB hoef ik me geen zorgen te maken, de eventuele Tudor Prince…

Scheelt mooi bedragje op een nieuwe

Waarom neem je @Blauwbeer als voorbeeld voor betere looks?

1 like

Omdat het nu eenmaal een sexy adonis is. En redelijk goedkoop.

1 like

Schud liever nog een keer met je glazen bol of Tudor nu eindelijk de Submariner eens opnieuw introduceert. De gekte breekt los!

1 like

Ik sta daar nog steeds op de lijst voor een bb chrono , grapjassen zijn het :rofl:

1 like

Voor de panda variant?

Reversed panda, maar heb m al een tijdje. Ik heb alleen nooit meer afgemeld.
Elke keer zeggen ze: meer dan een jaar wachten nog meneer :rofl:


Ok

2 likes

Voorlopig niet. Gaat jaren overheen voordat zoiets gebeurt. Tudor is leuk maar nog niet voldoende bekend bij “het grote publiek”.

Niet bellen en niet afmelden… dat brengt gelijkspel :sweat_smile:

Mooi horloge :ok_hand:t3:

2 likes

Grappig dat je dit zegt. Ik kreeg van de zomer zowel in Californië als NYC complimenten van AD’s/GD’s dat ik mijne omhad, “that’s a waiting list watch sir”. Diezelfde dealers hadden ook nauwelijks meer Pelagoi liggen…

1 like

Geinig! Welke store was je in Californië? Morgen vlieg ik naar LA voor het weekend, dus als je nog algemene tips hebt, gooi ze maar hier neer in de privé box! Horloge tips natuurlijk met het volk delen