Tekort aan Tudors?

Volgens mij maakt het ook heel veel uit waar je woont. Ik lees her en der weleens dat de BB58 in bijv. Australië nog heel slecht verkrijgbaar is.

Rolex is geen Tudor en het zal nooit Tudor worden. :joy:

3 likes

Feldmar Watches in Los Angeles, en in Carmel-by-the-Sea ook nog bij een hele mooie dealer die vintage en modern door elkaar verkocht. Beiden hadden gek genoeg ook Ressence-horloges liggen, die had ik nog nooit in het echt gezien!

1 like

Ik was 1,5 jaar geleden geïnteresseerd in een Black Bay 41 in het blauw. Kreeg te horen dat die niet op voorraad was en dat er geen indicatie van de levertijd gegeven kon worden.
Ik vind dat zo een treurige en amateuristische manier van zaken doen. Het is niet alsof je voor een stapeltje enveloppen komt. Je komt voor een luxe horloge maar moet uiteindelijk hopen dat het je door de Rolex keten gegund wordt of grijs meer betalen. Wellicht had ik net pech. En ik snap de AD’s ook wel dat ze geen energie stoppen in de zoveelste persoon die op een wachtrij wil. Maar voor mij dus geen Tudor/Rolex. Armoedig gedoe.
Ik hoop dat ze er bij Grand Seiko blij mee zijn want daar is mijn geld nu naar toe gegaan.

afbeelding

1 like

Wat zouden ze dan moeten doen? Liegen over ene eventuele lever periode en je geld aannemen?

Net S&C Eindhoven lag genoeg Tudor ook in de etalage :thinking:

:angel:

Ik ben er maar een weekend, met twee alles behalve horloge fanaten, ik ga ze overtuigen even een kijkje te nemen!

1 like

Nee Tudor is saai op de bronzen en zilveren na die zijn wel cool.

Mijn verwijt is niet gericht aan de AD maar aan de fabrikant. Een fabrikant, zeker van luxe producten, moet gewoon een verwachte leverdatum kunnen geven. De AD’s kunnen er ook niet veel aan doen.
Maar er zijn gelukkig belangrijkere zaken in de wereld. Ik ben blij met mijn GS en hopelijk veel anderen met hun Tudor.
Tijd voor bier en weekend!

:wink: Voor de restwaarde moet je GS niet kopen inderdaad, dan zijn er betere horloges te koop.

1 like

Of hele ouwe GS’en.

Chapeau @RoyalVirgin. Een topic openen over investeren, zonder het te noemen.

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Hmmm niet per se. Als je het zo wil zien, kan. Aangezien het de enige dochter is van Rolex, met een paar zeer gewilde modellen, ben ik benieuwd of de ‘kenners’ denken dat Tudor dezelfde richting op gaat als Rolex. Maar als je het als investeren wil zien, kan dan denk ik?