tellen horlogemarkt

Je mag maximaal 24 horloges per jaar verkopen. Ik zit nu nog beneden de twintig, gelukkig.
Als je in archief kijkt en telt staat daar ook wel eens een advertentie gevraagd en soms ook reactie op gevraagd wat meetelt. Dat zijn dus geen horloges aangeboden. Bovendien tel je ook soms het naar boven plaatsen van een horloge dan telt het dubbel, terwijl het om hetzelfde horloge gaat.
Ik schrok mij dus rot want zo kwam ik in de gevarenzone. :scream:

Wie kan mij vertellen hoe ik op eenvoudige wijze overzicht heb op totaal aantal horloges aangeboden in 2021?
Zit er ergens een teller topicstarter in een categorie?

Kijk even of je hier iets aan hebt:

3 likes

En als je er hier nou 23 in het blauw had en 39 op uhrforum ben je dan gewoon een latente handelaar en moeten ze je pinnen op TL1? :smirk:

2 likes

@Zulu, wat heb je tegen mij, waarom suggereer je dat ik op Uhrforum zit en daar verkoop?
Voor de duidelijkheid, ik ben niet aanwezig op het Uhrforum hoe kom je bij deze beschuldiging leg dat eens uit.

Is gewoon een vraag en een steek onder water, ik heb het niet over jou. Wel over anderen :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Ik ga even opzoeken hoe ik mensen kan blokkeren.

2 likes

Als mensen vanaf nu het gewoon bijhouden. Ik weet het aantal precies, nl 3.:joy:

Zo boos :rofl:

Had je mij niet al geblokkeerd?

19 toch? :thinking::joy:

1 like

Dat was plop.:nerd_face:

1 like

Bij twijfelaars die horloges te koop zetten en toch weer uit de verkoop halen, telt die betreffende advertentie ook mee. Maar er zijn er ook die 11 horloges in 1 advertentie zetten, dat is ook een oplossing :joy:

Dat zijn er gewoon 11.

Ga er vanuit dat dat inderdaad zo geteld wordt :+1::wink:

Tenzij het een lot betreft, als ik mij niet vergis.

Tellen of zelf een Excel bestandje aanmaken :man_shrugging:

Gelukt?

9 likes

Stuur een pm naar Jur die pakt z’n Excel lijstje erbij en je hebt antwoord :wink:

2 likes

True :smirk:

1 like

Poeh even die van mij zelf geteld. İk kom op 13 verkocht en één pending.

Valt toch best mee :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Altijd weer een gezellige bezigheid zo richting het einde van het jaar😁