Tempus Uurwerktechniek

Vanochtend tripje met mijn 16710 naar Tempus gemaakt. Had een klein veegje nodig om de brush terug te brengen op de lugs. Kon onverwacht meteen gedaan worden terwijl ik wachtte. Ondertussen onderhoudend gesprek gehad met Mark. Uitermate tevreden met het resultaat en zeer zeker een volgende keer weer bij deze heren. Dikke aanrader.

1 like

Vraag aan Tempus gesteld over mijn springbars, stuurden ze er gelijk twee op!

Wat een geweldige service van @Tempusuurwerktechniek !!!

1 like

Kan me bij bovenstaande lofbetuigingen alleen maar aansluiten.
:+1::+1::+1: Top

1 like

Vandaag voor het eerst ( en vast niet voor het laatst ; ) bij @Tempusuurwerktechniek geweest.

Ik heb na lang zoeken een horloge gevonden met veel emotionele waarde voor mij, welke uiteindelijk een mooi doel krijgt ( hier schrijf ik binnenkort nog even een NA over, maar wil dit topic niet “vervuilen” )

Na eerst telefonisch contact gehad te hebben met Mark vandaag naar Midwoud gereden om het horloge even technisch te laten nakijken, en de kast& band even op te frissen.

Technisch was er niets aan de hand, maar de brush op vooral de kast en de band waren minder. Geen probleem voor Mark; hij heeft het weer in topconditie gekregen… Master ! Ben er erg blij mee :pray:t2:

Fantastische service, en kostenloos wat een service ! Maar hier gaan we nog iets op verzinnen ; ) Hierna nog even gezellig gepraat over van alles en HF natuurlijk.

Toen weer content terug naar huis, met een lekker flesje bier vannhet huis met een briljant etiket van @Jurk

Absoluut aan te raden aan een ieder die zijn horloge wil laten servicen of optisch herstellen.

Even een snelle foto van het horloge, en heren jullie hebben er weer een klant bij !

6 likes

Dus én gratis service én gratis bier!! Dat is nog eens attent! :partying_face::+1: Die @Tempusuurwerktechniek zijn toppers!!

2 likes

Yes dat is idd service met de grote S! En ga het biertje van het weekend even soldaat maken :tada:

3 likes

Bij @Tempusuurwerktechniek geweest voor onderhoud van de DJ. Topservice en goede koffie!

Ook nog mooie horloges mogen passen :ok_hand:t2:

1 like

Wat een kundigheid en topservice bedankt @Tempusuurwerktechniek :pray:

3 likes

Vandaag 2 juli was het dan zover. Telefonisch enkele weken geleden al een afspraak gemaakt om een recent aangekochte lady datejust te laten controleren. Daar aangekomen even zoeken want het pand valt niet echt op, wat mijn inziens alleen maar goed is! Eenmaal op de bel gedrukt te hebben, enkele seconden moeten wachten waarbij ik de gedachte had: ‘sta ik wel goed hier en wie doet er open’ Opeens ging de deur open en kon ik met 1 blik zien dat ik goed zat. Eenmaal Mark een hand gegeven te hebben liepen we door naar de ruimte Where the magic happens! Een gezellig ruimte, vol met horlogespullen. Keurige bureaus, voorzien, overal rolexen op tafel. Heerlijk gevoel, ik zit hier goed! Mark begon meteen en de band en het schroefdeksel werd verwijderd. Mark zag meteen dat de sluiting glimmend gepolijst was, en liet zijn collega direct de sluiting aanpassen. Zelf richtte hij zich op het uurwerk en gaf aan dat het uurwerk nog correct functioneerde en er eigenlijk nog niets aan gedaan hoefde te worden. Olie was prima, en hij rommelde wel iets met een naald en blauw spul? Ik denk dat dit olie was waarbij hij iets extra’s smeerde, maar dat is mijnaanname. De achterdekselpakking werd direct vervangen en het horloge werd op de timegrapher geplaatst. Keurig werd mij verteld en het horloge had eveneens geen grote schokken meegemaakt. Mark vertelde dat het horloge liep zoals deze na een full service zou lopen, perfect dus.

Dit alles gebeurde in een kleine 15/20 minuten en hij adviseerde mij om over 1 a 2 jaar terug te komen of als het horloge merkbaar ging achterlopen. Na mijn vraag of er nog kosten aan waren verbonden gaf hij directe het antwoorde NEE, nog zin in een lekkere biertje om mee te nemen? Daar zeg ik geen nee tegen!

Resumé, in die paar minuten dat ik binnen was heb ik een hele goede indruk gekregen en ze weten wat ze doen! Keurig bedrijf met veel kennis en ervaring! Op advies van Mark nog even met mijn zoontje die erbij aanwezig was even een speeltuin opgezocht in de buurt. Je moet het wel leuk houden voor een 4 jarige. Zeker na een enkele reis van 1.5 uur!

Tot de aankomende jaren Mark en Jasper! Dank jullie wel voor deze service @Tempusuurwerktechniek en veel succes

(upload://wHiH7cJiFn8mAFquLWTcoEEugXI.jpeg)

5 likes

Gigantisch goede service @Tempusuurwerktechniek en ontzettend vriendelijke heren. Ik kom snel weer terug, veel dank!

3 likes

Vandaag wederom weer ontzettend goed geholpen door deze vakmensen! Aanrader voor iedereen als je eerlijk advies en vakmanschap nodig hebt. :pray:

Ik ben het volledig eens met Han eens. Wat een geweldig gepassioneerde mannen zijn Mark en Jasper. Top service. Heel veel kennis, en heerlijke koffie!
Was ook leuk om jou daar te ontmoeten Han!

2 likes

Tweede poging na een foto upload foutje…

Gisteren mijn GMT opgehaald na een beurtje bij Tempus. Kan deze er weer even tegen. Zoals volgens eerdere reviews prima service van de heren en dame van Tempus.

Het was erg gezellig gisteren, leek wel een mini GTG. Goede koffie, en gezellig kennismaken en kletsen met andere liefhebbers.
Leuk dat iedereen zo relaxed omgaat met elkaar, en leuk elkaar horloges laat proberen. Sta je met een nagenoeg onbetaalbaar stuk om de pols “nee joh je moet even naar buiten de parkeerplaats op lopen en in het licht bekijken!”

Ik ben zwaar gevallen voor de 36 mm geelgouden Day Date. Wat een ding!

4 likes

Nu met foto

7 likes

Een paar weken geleden merkte ik dat mijn 16570 wat meer vooruit begon te lopen dan ik gewend was. Na contact met Mark te hebben gehad via dit forum heb ik een afspraak gemaakt en kon ik het horloge diezelfde week nog langsbrengen voor een revisie.

Vorige week vrijdag was het zover en kon ik hem weer ophalen. Na een heerlijk kopje koffie, uitleg over het meetresultaat én een leuk gesprek over horloges ben ik als een kind zo blij huiswaarts gegaan met mijn horloge en een flesje bier!

Ik ben onder de indruk van de kunde en kwaliteit en kan Tempus zeker aanraden. Dames en heren van @Tempusuurwerktechniek: bedankt en tot de volgende keer!

4 likes

Vandaag bij @Tempusuurwerktechniek langs geweest voor het beoordelen van een afwijking bij mijn Rolex en het laten weg polijsten van een aantal krasjes. Ik heb besloten om een stuk te rijden door de positieve ervaringen en reviews die ik gelezen heb. Over het algemeen wordt er vaak spannend gedaan over polijsten en ik wil er daarom toch zeker van zijn dat de juiste partij aan het horloge werkt.

Bij aankomst werd ik gelijk geholpen en werd het horloge gelijk onder handen genomen. In mijn geval ben ik na ongeveer 30 minuten tevreden de deur uit gelopen.|

Als ik in de toekomst iets heb met mijn horloges zal ik altijd naar deze partij terugkeren.

@Tempusuurwerktechniek bedankt!

2 likes

Vorige week horloge opgehaald na service van Tempus. Horloge zon twee weken kwijt geweest en liep weer als een zonnetje.

Top!

1 like

Vandaag mijn horloge mogen ophalen bij Tempuswatchservice, vlotte communicatie, en kunnen snel schakelen.

Mijn horloge was eigenlijk morgen pas klaar, maar omdat ik vandaag in de buurt zat, gingen ze proberen om het e.e.a. te wijzigen in de planning, wat uiteindelijk nog gelukt is ook nog!

Zeer tevreden met het eindresultaat en de jongens weten waar ze mee bezig zijn, echte vakmensen! :white_check_mark:

Hierbij een foto voor de behandeling van Tempus:

Soortgelijke foto na de behandeling van Tempus:

6 likes

Vandaag gebruik gemaakt van de gastvrijheid en kennis van de mannen. Fantastisch hoe zij met een horloge omgaan en tegelijkertijd fijn in de omgang zijn.

Prijs kwaliteit verhouding is ongekend, denken lekker mee en laten ze meekijken tijdens de ‘operatie’.

En inderdaad, de koffie is lekker.

7 likes

Hier een half jaar terug geweest om het glas te vervangen van een Rolex date. Ontzettend fijn contact met Jasper en zeer goed geholpen! Echt een plek waar je als horloge liefhebber graag komt!

2 likes