Tempus Uurwerktechniek

Vanochtend tripje met mijn 16710 naar Tempus gemaakt. Had een klein veegje nodig om de brush terug te brengen op de lugs. Kon onverwacht meteen gedaan worden terwijl ik wachtte. Ondertussen onderhoudend gesprek gehad met Mark. Uitermate tevreden met het resultaat en zeer zeker een volgende keer weer bij deze heren. Dikke aanrader.

1 like

Vraag aan Tempus gesteld over mijn springbars, stuurden ze er gelijk twee op!

Wat een geweldige service van @Tempusuurwerktechniek !!!

1 like

Kan me bij bovenstaande lofbetuigingen alleen maar aansluiten.
:+1::+1::+1: Top

1 like

Vandaag voor het eerst ( en vast niet voor het laatst ; ) bij @Tempusuurwerktechniek geweest.

Ik heb na lang zoeken een horloge gevonden met veel emotionele waarde voor mij, welke uiteindelijk een mooi doel krijgt ( hier schrijf ik binnenkort nog even een NA over, maar wil dit topic niet “vervuilen” )

Na eerst telefonisch contact gehad te hebben met Mark vandaag naar Midwoud gereden om het horloge even technisch te laten nakijken, en de kast& band even op te frissen.

Technisch was er niets aan de hand, maar de brush op vooral de kast en de band waren minder. Geen probleem voor Mark; hij heeft het weer in topconditie gekregen… Master ! Ben er erg blij mee :pray:t2:

Fantastische service, en kostenloos wat een service ! Maar hier gaan we nog iets op verzinnen ; ) Hierna nog even gezellig gepraat over van alles en HF natuurlijk.

Toen weer content terug naar huis, met een lekker flesje bier vannhet huis met een briljant etiket van @Jurk

Absoluut aan te raden aan een ieder die zijn horloge wil laten servicen of optisch herstellen.

Even een snelle foto van het horloge, en heren jullie hebben er weer een klant bij !

2 likes