Tempus Uurwerktechniek

Bij Jasper m’n tudor black bay laten reviseren en gelijk ook na ophalen de 16223 gebracht. Prachtige werkplek - als een chirurgentafel, zo strak en uitgebreid, maar dan met de horloge als de patiënt.

Ben zeer tevreden met de communicatie en het gedane werk, als ook met de prijs voor de diensten. Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag de gastvrijheid mogen ervaren van @Tempusuurwerktechniek.

Mijn horloge is beoordeeld op echtheid, noodzaak wel/niet servicen en direct afgeregeld.

Kan niet anders zeggen dat Mark en Jasper 2 vriendelijke gasten zijn die, net als wij, gewoon gek zijn op horloges.

Bak aan ervaring en dit merk je aan alles. Ik zou zonder twijfel mijn horloge aan de heren toevertrouwen. De verhalen op het forum blijken dus waar te zijn.

Bedankt voor de service vandaag mannen!

6 likes

Mijn vrouw haar DJ laten reviseren en na een klein technisch probleempje dat in no time werd opgelost helemaal tevreden en ik kom hier zeker terug! Sterker nog mijn 2de horloge ligt er nu voor service. :+1:t3:

Echt een aanrader, super leuke gasten veel kennis en zeer gastvrij! :coffee:

Thanks Jasper!

Groeten Lunette

2 likes

Onlangs weer langsgeweest bij Tempus om wat lichte krasjes uit de sluiting van mijn Tudor te verwijderen

Heerlijke koffie, een leuk gesprek en gratis service van @Tempusuurwerktechniek- het blijft echt een topzaak!

2 likes

Vandaag langs geweest bij de heren van Tempus en wat een perfecte ervaring. Na het lezen van de vele positieve berichten hier op het forum besloten mijn horloge eens langs te brengen om na te laten kijken. Tijdens een heerlijke bak koffie werd het horloge open gemaakt en nagekeken. Bleek nog prima een paar jaar mee te kunnen, band werd nog wat opgefrist en we hebben nog even wat nagepraat over de gedeelde passie.

3 likes

Afgelopen oktober heb ik mijn 1675 laten reviseren bij @Tempusuurwerktechniek. Nadat ik vele positieve recensies had gelezen over Tempus, heb ik op hun website een afspraak gemaakt en ben ik een week later naar Midwoud gereden. Ik werd vriendelijk ontvangen in een mooie werkplaats en na een lekker bakje koffie ben ik weer teruggereden naar Rotjeknor.

Na een aantal weken wachten kreeg ik een berichtje dat mijn GMT-Master weer netjes klaar lag om opgehaald te worden. Top! Bij aankomst hadden we een leuk gesprek over andere vintage horloges en namen we de uitgevoerde werkzaamheden door. Mijn 1675 zag er weer fris uit!

Ik kreeg bij vertrek nog een mooi certificaat mee en een betaallinkje om de betaling thuis te voldoen via iDeal. Heel relaxed allemaal, ik kom hier zeker in de toekomst terug met mijn horloges. Bedankt! :pray:t3:

Hieronder wat foto’s van de revisie.

5 likes

Vandaag mijn NWA voor aankoop laten checken door het team van @Tempusuurwerktechniek : top service en super gasten!

2 likes

Stel je eens voor dat ieder bedrijf zo gastvrij, hartelijk, attent, flexibel, gezellig en bovenal super kundig zou zijn als de heren èn dames van @Tempusuurwerktechniek … dat zou toch een aanzienlijk mooiere wereld zijn. Klant altijd op :1st_place_medal:.

Gelukkig voor @Tempusuurwerktechniek is dat niet het geval en maakt dit hen juist uniek en onderscheidend. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de formidabele :coffee:.

Het enige bedrijf waar ik mijn Rolex en Cartier horloges met een gerust hart volledig aan toevertrouw.

Gelukkig voor mij op slechts een steenworp afstand van huis want ik ga er af en toe graag even langs :wink:.

11 likes

Recentelijk in het bezit gekomen van een DateJust 1603 uit 1970. Het was te voorspellen dat deze t.z.t. een servicebeurt nodig zou hebben. Ook sloot de bezel niet strak aan op de kast en waren de pakkingen uitgedroogd. Kortom tijd om deze tijdcapsule een opfrisbeurt te geven, wat de heren van @Tempusuurwerktechniek perfect hebben verzorgd :ok_hand:t3: N.b. bonuspunten voor de wachttijd (ik had vast geluk), binnen twee maanden had ik hem weer om de pols.

3 likes

Ik verzamel jaren '50 Rolex sport horloges. Niemand mag aan mijn horloges sleutelen, behalve Tempus.

2 likes

Vandaag voor het eerst bij Tempus langs geweest met mijn explorer.
Zeer vriendelijke en kundige mannen, en lekkere koffie :blush:
Aanrader!

2 likes

Een paar weken geleden een 1989 Datejust gekocht hier op het forum.
De verkoper gaf al aan dat hij geen bewijs heeft van service de afgelopen jaren, maar zei wel dat het een jaar geleden bij de juwelier nog niet nodig was.
Ik hou van zekerheid, hij liep ook 6 secondes verkeerd, dus voor de zekerheid naar @Tempusuurwerktechniek .
Ze hebben hem afgelopen vrijdag opengemaakt en het bleek inderdaad nog niet nodig.
Wel hebben ze hem afgeregeld qua afwijking, loopt nu weer prima.
Nog een heerlijke cappuccino gekregen uit een topapparaat en een babbel met een andere klant over Rolexen.
Mooi bezoek gehad met deze 16234:

15 likes

Vandaag mijn Rolex weer terug gekregen die ik een full service had laten geven bij @Tempusuurwerktechniek

Nogmaals ontzettend bedankt voor het prettige contact en de goede (en ook snelle) service! Ik ben weer helemaal blij! :grin: :heart_eyes:

5 likes

Vanochtend de Panerai teruggekregen, ontzettend blij mee! Vakmannen

4 likes