Vandaag zeer hartelijk ontvangen bij tempus. Rondleiding gehad, en m’n horloge getest op waterdichtheid.
Het was geweldig, ik ben er maar een half uurtje geweest, maar wat een leuke ervaring om te zien hoe het allemaal in z’n werk gaat, en wat een vakmanschap.
Mij zien ze 1000% zeker terug als m’n horloge toe is aan onderhoud of voor reparaties.
Bedankt voor de zeer leuke kennismaking! tot de volgende keer!
Gisteren ook even (op afspraak) langs gegaan bij @Tempusuurwerktechniek, leuke rit met de motor vanuit Den Haag.
Ik had twee horloges bij me om te checken op waterdichtheid, beide werden meteen opengemaakt om de staat van het uurwerk te controleren.
De Sea-Dweller (12 jaar oud en nog nooit open geweest) bleek dringend een onderhoudsbeurt nodig te hebben, dus die heb ik meteen achtergelaten.
De Explorer (11 jaar oud en nog nooit open geweest) kon er voorlopig nog wel mee door, die heb ik weer meegenomen (is waterdicht getest).
Wanneer de Sea-Dweller klaar is zal ik de Explorer achterlaten voor een servicebeurt!
Inderdaad een vriendelijke ontvangst (nog bedankt voor de lekkere koffie! ), nog even gebabbeld over horloges en leuk om te zien hoe er met passie aan de uurwerken wordt gewerkt. De hele werkplaats ademt horloges, het is net een klein museum als je om je heen kijkt .