Leuke geste.
Goed artikel
Rolex is één van de duurste horlogemerken ter wereld. Voor een exemplaar als dat van Keisse betaal je al snel zo’n 8.500 euro.
#waitwhat?!
Is het nu ploegmakkers of ploegmakker. Lijkt 1 persoon gezien de tekst. Alsof Keisse dat zelf niet kan betalen.
Zou die weten dat de bezelprotector er nog op zit…
Ze kregen er uiteindelijk alle 7 één.
Het prijzengeld (zonder sponsoring) voor het winnen van de ronde van Vlaanderen is slechts €15.000,-!
Maargoed, Niki had vast nog wat geld op de bank!
De tijdritten bekroond
Zal toch wel dikke reclame zijn van Rolex?
Dat wordt blijkbaar wel meer gedaan ik de wielerwereld. Ik herinner mij dat Pozzato na milaan sanremo 2006 de ploegmaats een tag heuer cadeau gaf. Ben nooit fan geweest van Terpstra moet ik bekennen, maar blijkbaar is hij de kwaadste nog niet.
Niet dan…?
Wat denk je wat voor een bonus staat opgenomen in zijn contract voor het winnen van De Ronde van Vlaanderen…
Supermooie motivatie ook voor die jongens, die rijden nu extra hard voor hem zondag in Parijs-Roubaix aka “De hel van het noorden”
Waarschijnlijk in het perspectief van de gemiddelde Nederlander wel. Maar ik denk bij duurste toch aan andere merken en prijzen.
Staat niet duurste, maar één van de duurste. Volgens mij klopt dit wel.
Rolex is het goedkoopste horlogemerk dat er is.
Je loopt bij een dealer binnen om bijvoorbeeld een stalen Daytona te kopen, en je gaat met al je centen weer naar buiten.
Hehehe daar komt het -vreemd genoeg- wel op neer ja!
Of je ziet daar een Deepsea en beseft dat deze veel mooier is dan een Daytona en je loopt toch de winkel uit met één van de dikste en duurste duikers…
Het is maar hoe je het bekijkt. Volgens mij klopt het niet. Er zijn nog genoeg merken die horloges hebben met een vanafprijs, die hoger ligt dan die bij Rolex. Maar goed, het is geschreven vanuit het perspectief van de lezer.
De meeste mensen vinden een horloge boven 100 euro al duur.
Maar ik ga geen discussie voeren. Het is weekend en mooi weer
nothing says i love you like a rolex
Gelukkig komen ze hier op de horlogemarkt regelmatig voorbij
Om vervolgens in een later stadium te beseffen dat hij echt te dik en topzwaar is en je er weer afscheid van neemt. En in de maanden daarna nog vele keren aan te denken in de zin van “wat was hij tof” “was hij echt te dik, te groot” “ zal ik toch weer …”