Terug naar een fatsoenlijk aantal

Tom, dat is allemaal prima. Kan me echter niet voorstellen dat jij meer vermogenbelasting betaald dan dat je nu kwijt bent aan geld wat je bij elke horlogeruil erop toe moet leggen.

Vaak zijn het goedmaakplaatjes om je verslaving goed te praten. :slight_smile: Waar ik verder niet over oordeel. Kei-leuk elke keer wat anders. Maar rijker wordt je er niet van.

En dat mensen hier tegen een psychisch probleem aanzitten blijkt wel op de felle (op de man af) reacties wanneer je reageert op het gezemel dat mensen een bezit tot belasting voelen.

Dat is hetzelfde wanneer je teveel vorken in je bestekla als belasting aan vind voelen. Maar een vork heeft weinig waarde, en de horloges wat meer. Vandaar mijn argument

Flippen ze gelijk de pan uit en wordt er vanalles bijgehaald :slight_smile:

Ik wens de mensen daarom veel gezondheid en wijsheid toe om de komende burnout tegen te gaan… :see_no_evil::joy:

Ach kijk, toch nog even een steek onder water?

Weet je wat ook triest is? Mensen die op het forum roepen DIRECT een klok te willen kopen dik boven listprijs als hij nu geleverd kan worden en dan per pm zeggen als het puntje bij het paaltje komt dat ze max een stuk onder listprijs willen betalen.

Rot toch op man.

1 like

Haha, jij bent echt niet lekker.
Weet jij waar je je SD kan stoppen??

Ja, dat weet ik.

Maar ik voel me goed hoor. Los van die psychische problemen.

We waren er al over uitgepraat toch? Wat ik voel en vind en mijn financiële huishouding zal anders zijn dan bij jou.

1 like

:+1:
Sorry , excuus :slight_smile:
Verder kijk ik uit na wat het allemaal weer gaat worden.