Terug van Grand Seiko weggeweest. Toch weer een GS-NA.

Ja, die Iwate is ook mooi, maar was ook met een SpringDrive uurwerk meen ik. Dat was wel fors boven budget. :wink:

1 like

Ja gek is dat met GS. Ze kruipen een beetje onder je huid.

2 likes

Overigens: Dank allen voor de complimenten! :hugs:

Mooi hoor Jaco, welkom terug!

1 like

Jazeker en heb ook getwijfeld maar er moet gewoon iets uit voordat ik nieuws ga kopen vandaar niet gedaan…

1 like

Mooi hoor!

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd. Goed je weer te zien aan deze kant :joy:

1 like

Dat asymmetrische staat deze erg goed zeg!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst

1 like

Ik heb genoten van de geweldige foto’s.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, prachtig horloge!

1 like

Prachtig!

1 like

Mooie aanwinst ! Clean en zen :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd en GS blijft echt fantastisch, wat een topper :star_struck:

1 like

Pwoah en wat voor een! Lekker Jaco!

1 like

Mooi zeg!! Veel plezier ermee!

1 like

Dat uiteindelijk een Japanse schone jou tot rust kan brengen was eigenlijk te verwachten.
Alleen het ‘wanneer’ was een vraagteken.

Denk dat het nu zover is
:ok_hand:
Een schoonheid !

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

En nog een keer dan maar Jaco: gefeliciteerd en lekker houden dat ding :joy::joy:

1 like

Deze had ik nog nooit gezien. Maar wat een elegante schoonheid. Anders, maar toch met onmiskenbare GS-kenmerken. Die gebogen indices en wijzer maken het plaatje helemaal compleet.

Kortom: geniet van je Grand Seiko revival!

1 like

Mooi! en nogmaals gefeliciteerd.

Het deed me denken aan dat ik eens gelezen had dat het ontwerp geïnspireerd was door een gebold zeil. Ik zeil graag en heb daarom ook wel eens dit ontwerp overwogen, maar het heeft mij nog niet voldoende kunnen overtuigen om er eentje te kopen. Maar er over te lezen is interessant:

Ik vind de wijzers trouwens echt geweldig mooi, ziehier echt goede foto’s en een goed verhaal:

2 likes