Officieel zijn er nu in de laatste maand van 2021 beland. Tijd om terug te blikken op 2021 als horloge jaar. Wat is er allemaal in jouw collectie veranderd?
Bij mij is er aardig wat veranderd. Ik begon 2021 met deze collectie:
Uiteindelijk is daar een Seiko Marine Master 300 SLA021J bijgekomen (samen met een Seiko Alpinist Mountain Glacier SPB199J) deze zijn toen ingeruild voor een Tudor Black Bay GMT.
Vervolgens zijn de IWC Le Petit Prince Chronograph en de Omega Seamaster Professional 300m Ceramic Co-axial eruit gegaan voor een Rolex Explorer II 226570.
Vervolgens zijn de Tudor Black Bay GMT en de BB58 blue eruit gegaan en ben ik in afwachting op een Datejust 41 126300 blue gladde bezel op Oyster band.
Maar genoeg over mij. Hoe was 2021 als horloge jaar voor jou? Wat is er allemaal in jouw collectie veranderd? En wat staat er nog op jouw verlanglijstje op horloge gebied?
Netjes gedaan. Het valt nog mee, om het zo te zeggen.
Hier is ook veel veranderd. Van eind 2020 de wens naar 2 horloges, dus afbouwen, juist tegenovergesteld. Nu op 8.
De januari 2021en december 2021 foto zal ik de komende dagen posten.
Mocht je een PRX p80 in net blauw zoeken, doe me gerust een pb.
2021 was voornamelijk kwantiteit voor mij. Als ik maar veel had (wat voor mij tussen de 10 en 15 horloges was) dan voelde ik mij goed. Ik merk nu dat ik daar vanaf stap en kritischer ben gaan kijken naar horloges. Dus een doel voor mij in 2022 is het vinden en aanschaffen van een echte horloge!