Terugblik 2022 - hoe was jullie horlogejaar?

Lekker van genieten!

2 likes

Nieuwe samenvatting nav de aankomst van de Moonwatch afgelopen vrijdag. Wilde dit jaar niets doen op horloge gebied behalve genieten van de verzameling…maar liep natuurlijk toch anders, 2 eruit en 2 erin. Van een beetje spannende horloges terug naar saaie tools die beter bij mij passen :slightly_smiling_face: en nog centjes over voor nog een horloge…

Eruit:

Erin:

7 likes

Zenith Shadow mooiste wat er te koop is.
Mocht je hem ooit willen ruilen tegen mijn Tudor en Seiko zonder bijbetaling hoor ik het graag :yum: :joy:
Al weg zie ik. Begrijpend lezen blijft lastig.

2 likes

Rustig horlogejaar hier.
Erin:

Eruit:

.

Vooralsnog tevreden met mijn huidige twee horloges :+1:t2:.

5 likes

:crazy_face: tiepvautje

Die Cartier is net gaaf :+1:

1 like

Drie aankopen dit jaar, allemaal kwarts… had ik tot een jaar geleden niet kunnen voorspellen.

5 likes

Niet zo goed.

Graal aankoop plannen opgeborgen voorlopig.
Twijfels over bepaald horloge dat al lang op het verlanglijstje staat maar toch weer net niet perfect is.
Miskoopje gedaan.
Nog steeds geen TL2 terwijl ik graag een paar horloges wil laten vertrekken.

Hopelijk brengt 2023 wat beterschap.

1 like

Ik heb dit jaar het volgende gedaan:

Eerst had ik een aankoop/miskoop, die een maandje na aanschaf het veld moest ruimen. Een Archimede Flieger.

Er kwam het idee om een chrono toe te voegen en dat werd een nieuwe Omega. Voor het eerst een Omega, wow! De stalen band zit nog netjes in de stickers, ik draag hem op canvas en op nato

Daarna moest de Black Bay 58 het veld ruimen. Waarom? Geen idee, maar je ziet die dingen wel vaker in het blauw…

Ik miste toch een duiker/beater. En dus kwam er snel weer wat bij. De Doxa in geel. Die zat al 2 jaar in mijn hoofd en precies in de config die ik wilde via HF kunnen kopen. Wat mij betreft een icoon en ook weer eens lekker wat anders.

Dat was 2022.
Op naar 2023.

De voorbereidingen zijn al getroffen:

13 likes

Niks mis mee, zo op z’n tijd. Leuk stel horloges! En leuk ook, die gestreepte wijzerplaat op jouw solar Tuna! Zie je eigenlijk niet heel erg vaak, op HF. Ik heb zelf de golden solar Tuna en vind het lekker dragende, degelijke horloges, stoer, super praktisch en ook nog 'ns heel betaalbaar. Beetje ondergewaardeerd dus, eigenlijk.

1 like

Die Rotary was de perfecte try-out voor de Tank XL
Eingelijk grappig hoe graag en vaak ik dat horloge heb gedragen
De Tank die ik nu heb zit grotendeel in de doos :wink:

1 like

Tja… Dit zegt alles:

:see_no_evil:

Hup! Uit die luie stoel en posten maar :muscle::grin:

Had het hele jaar maar 1 horloge gekocht maar in december gaat het mis, al twee horloges gekocht (één moet nog binnenkomen…). Daarmee is het potje voor 2023 eigenlijk al weer op voordat het jaar begonnen is…

2 likes

En ja hoor de derde aankoop in korte tijd is ook binnen en volgende week misschien nog eentje (jeetje weer een chrono…)

Erg blij met de Autavia!

11 likes

Horlogejaar kwam laat op gang maar was perfect :ok_hand:

9 likes

Gefeliciteerd met de Autavia! Schitterend! :star_struck: :+1:

Gefeliciteerd met je Heritage Autavia

Cool :sunglasses:

2 likes

Daar moet ik er nog één aan toevoegen :kissing_smiling_eyes:

12 likes

He heb je er ook eentje? Zijn best zeldzaam volgens mij!

1 like

Wow het is dus toch goedgekomen? Gefeliciteerd!

1 like