Ok. We waren nog niet klaar.
Starbucks LV toch verkocht.
Maar een daytona terug.
zeker, alleen de financiering nog
gave band op die Rotary!
Nee, helaas. Deze ligt te koop bij Punte in Arnhem en heel scherp geprijsd. Mijn horloge budget voor nu is nul, anders had ik graag hetzelfde horloge als jou gehad. Zoals gezegd, deze Autavia is cool
Wat een klapper, congratz!
Jij gaat voor goud
Haha dank
@erikscollectabl en @APMV
Inderdaad het werd eens tijd voor goud.
Raad het echt iedereen aan en gun het ook iedereen.
de interesse in horloges is wat gedaald
Ik heb meer interesses en bij mij gaat dat enigszins heen en weer. Niet per maand maar per anderhalf/2 jaar zoiets. De focus ligt nu meer op analoge fotografie. Ook een horloge minder omdat ik funds heb vrijgemaakt voor een lens
Draag de laatste tijd steeds hetzelfde horloge, wat ook nog een quartz is de CWC SBS diver, bevalt mij erg goed zo!
Man wat een jaar…de ontdekking van de horloges met de ster en dan er toch achterkomen dat ze niet beklijven…4 erin en ook 4 eruit in 1 jaar…
Omega en Breitling blijven me meer trekken.
Die Longines zit voor mij wel op Guilty Pleasure level…
Mijn horlogejaar was erg rustig:
Omega Constellation chrono quartz eruit
Nivada Grenchen erin
Ik ben momenteel tevreden met wat ik heb dus verwacht ook geen “onrustig” 2023
Redelijk wat horloges plaats moeten maken dit jaar voor mijn eindejaars spurt NA’s.
Enkel van de VHP GMT heb ik echt spijt, had ik aan bij de geboorte van mijn jongste
En de Oris ‘Glow’ was ook wel echt een topper!
Uit:
In:
Na jaren niets meer met mijn horlogepassie gedaan te hebben is 2022 toch weer een opflakkering: IWC GST perpetual calender (titanium) en zenith rianbow flyback, zwarte dial en bezel (mid 90-er jaren). Beide compleet met doos en papieren. Foto’s staan al op het forum
Het jaar is nog niet afgelopen er is nog wat onderweg
Een bewogen horlogejaar 2022, zit toch te denken om ernstig te gaan inkrimpen om wat meer “rust” te krijgen en minder “overlap” 🫣
Hele toffe “old skool” aanwinsten!
De eindstand dit jaar is heel mooi, volgend jaar ook weer zo veel plannen of is dit een echte “eindstand” ?
Zal eventjes zo blijven nu denk ik. Tenzij mijn AD belt voor een Sub