TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

Sportief, goed opgenomen…ik denk idd dat er weinig geïnteresseerden zijn die de meerprijs hiervoor niet zouden willen ophoesten.

Het is een dress watch dus ruige dingen zul je er niet mee doen maar toch is het fijn als je erop mag rekenen dat het glas strak blijft!

4 likes

Zou top zijn :pray:

2 likes

Ik sluit niks uit, maar het gaat over nu en dit voorstel. Dus dergelijke variaties in de toekomst leiden alleen maar af.

3 likes

Als je krassen in een mineraalglas krijgt bij een horloge van 37mm en 8 mm dik ben je wel echt een motorische draak

5 likes

:dragon:

2 likes

Dank je! Een deurpost is zo meegepakt, vooral de deurposten in kantooromgeving zijn vaak van metaal en dan tik!

Voor dat ik wist dat er saffiergals bestond was het dus voor mij altijd horloges waar de rand van de bezel boven het glas uitkomt. En dan nog, alles gekrast!

3 likes

Werd ik geroepen?

2 likes

Je gaat toch niet echt doen alsof je horloge tegen een deurpost aan rammen de normaalste zaak van de wereld is toch ? :joy:

2 likes

Zonder grap, dit gebeurt me echt vaker dan ik wil toegeven. Ik heb sowieso de gewoonte om tegen dingen aan te lopen. Deurposten en tafels lijken soms te verschijnen uit het niets.

13 likes

hallo, ik stoot overal tegenaan, maar ja, door die rook en vlammen die ik uitspuug zie ik vaak niks meer.

3 likes

T is je vergeven jij komt nog uit een tijd waar er nog geen deuren waren laat staan deurposten :dragon:

1 like

Er bestaan woningen met extra brede deuren. Misschien is dat nog het overwegen waard? Ook lekker gelijkvloers. :ok_hand:

2 likes

:rofl::rofl:

1 like

Bij mij is het altijd de autodeur of het metalen deel van de gordel…

2 likes

Bij mij vooral na 2 flessen :wine_glass:

3 likes

Gebrek aan binoculair zicht? Vaak op te lossen met een prisma bril of eenvoudige ingreep.

1 like

Zeg ik zie wel een merknaam maar geen model naam?
Mocht je daar nog over nadenken, hierbij een suggestie (gezien je gebruikersnaam): ‘4U’ / ‘Angelier 4U’ (spreekt uit als ‘For you’)

Hier nog 1 suggestie. Geen 4u

24 likes

Poeh zeg, deze HFLE met saffier en blauwe wijzer. :drooling_face:

De geblauwde wijzer maakt 'm erg onderscheidend t.o.v. andere horloges. :star_struck:
Ondanks dat het misschien de goedkopere lijn is juist door zo’n detail bijzonder.

Het is sowieso al een mooi voorstel; qua looks, qua maten. Ontbreken van saffier nu is echter ‘oef’. Ik ben onhandig genoeg om het glas langs de deurpost van een garagedeur te halen. :person_shrugging:t2:

Hoe dan ook een groot compliment! Ik hoop dat je deze HFLE van de grond krijgt.

overigens niets ten nadele van de andere voorstellen: het enthousiasme van die initiatieven is ook geweldig om te zien

3 likes

Vierport is equivalent aan Quattroporte.

Misschien in een later stadium maar een collab met Maserati aangaan :wink:

18 likes