The battle of the reissues!

The Flagship.

7 likes

Dit is de enige reissue die ik heb, erg blij mee!

11 likes

Ben gek op new vintage

11 likes

Witgoud is een legering die oorspronkelijk ontwikkeld is om platina na te bootsen door zink en nikkel in goud te stoppen. Ik vind dat skeer, dan heb ik liever platina.

Dat alles neemt niet weg dat ik nodeloos gewicht gewoon niet fijn vind. Jij mag van goud houden, maar waarom je er op staat dat er een goudsoort moet zijn die iets voor mij is, dat weet ik niet.

Zeg, tante Gwynneth,

Jij ging het over de intrinsieke “gloed” hebben. Ik vind dat erg goed passen bij het stomen van je vagina, maar aan mij is het niet besteed. Ik heb mijn metalen het liefst koud en hard, zoals m’n badwater.

In dat kader doe ik ook graag even mee met een 6105-8000 re-issue.

En een Superman.

En een King Seiko.

En een Excelsior Park.

En waarom ook niet: de eerste Alpinist.

Maar verder houd ik niet van die rommel die net doet alsf het oud is. :slight_smile:

7 likes

Nee hoor
Dat lees jij zelf tussen de regels.

Ik heb het woord erts niet in mijn pen gehad.

Hoe dan ook. Veel plezier met je titanium GS.

Ik vind de reissues van de Bulova Devil divers erg mooi. Gaat zeker een keer aangeschaft worden. Ik weet dat er een paar op het forum rondzwerven. Leuke kleuren ook.
Plaatje voor de sfeer.

Bron: https://www.watchuseek.com/threads/i-love-the-41mm-bulova-devil-diver.5318277/page-2

6 likes

Tja. The usual suspect en veel duurdere Omega speedmaster moon toestand waarschijnlijk de 261e Co-memorial variant​:crazy_face::rofl:-Just kiddin-
Het is en blijft een mooi legendarisch horloge.

Persoonlijk: Ik ga steeds meer richting Tool watches. Racers-pilots-duikers. Eigenlijk gewoon de functie (dus ook dresser) en de invulling daarvan. Maar goed ik ben een Omnivoor en verslind zo’n beetje alles, weinig haat en veel liefde voor dit spul. :alarm_clock:

1 like

Tjee, dit is dus een Timex die ik erg gaaf vind🎯
Mooi bol glaasje, strakke band. Tof om te zien dat mijn hoofd nu ineens wel naar Timex kan staren. En naar de Blauw/rode bezel combo, ook altijd de minste combo gevonden en sinds een paar maanden gaat dit bij mij een soort :butterfly: liefde worden. Prachtig toch dat een mens smaak en inzicht kan blijven ontwikkelen :+1:t2:

2 likes

Er zijn meerdere toffe Timex re-issues
De 1972 worldtimer is tevens cool :sunglasses:

9 likes

hahahaha nou dan zit je hier goed. Zelf ook een toolwatch fan en voornamelijk duikers. Dress watches zijn niet aan mij besteedt. Heb al een aardig aantal horloges versleten inmiddels.

Klopt!

10 likes

Die groene is ook mooi inderdaad :ok_hand: en die oranje heeft ook wel wat, jammer dat die dan op rubber geleverd wordt.

1 like

Dit is een vrij simpele Citizen NJ0100-71l die als reissue best geslaagd is en ruim boven z’n prijs presteert wat mij betreft

4 likes

Aquastar Deepstar II

8 likes

15 likes

O ja deze Timex… :clock3:

10 likes

Zie overigens net dat er nieuwe (GMT) modellen van uitkomen; Bulova Introduces New Oceanographer GMT

2 likes

De reissues van de Heuer Carrera in 36mm zijn in mijn ogen één van de beste reissues ooit. Ondertussen ook al zo oud dat ze zelf vintage geworden zijn (mét tritium).

Plaatje van de zwarte:

15 likes

Laat maar weten als je dat ook bij je eterna hebt!

Die zijn idd heel mooi! Ook de wit/zilver met blauwe details.

1 like