De Citizen is de nieuwe beater omdat ik de Seiko toch eigenlijk net te mooi vond voor dagelijks misbruik😅 dat was in eerste instantie wel de reden dat ik hem kocht😅
SPB317J1 (staat op mijn lijstje…) helaas zal het amper polstijd krijgen ben ik bang.
Als het echt klussen, doe het zelfen en verbouwen wordt gaat er een quartz fieldwatch om de pols.
Bij alle andere werkjes binnen en buiten de sponde en ook bij (buiten)sportactiviteiten is het eigenlijk altijd m’n Tudor, al dan niet op single strap NATO.
De BB mag ook vaak mee als vakantiebeater of midweekbeater of stedentripbeater. Hij concurreert dan vaak met mn 104, die de aanstaande citytrip gewonnen heeft van de BB 925 maar dat is omdat ik naar die Sinn-Veranstaltung in Frankfurt ga en dan is het leuk als hij weer even zijn geboortehuis kan bezoeken.
Naar Geneve wint de BB altijd van de Duitsers maar dan weer niet altijd van mn andere Zwitsers.
Naar Frankrijk, Spanje of Scandinavië hangt het er om en valt er tot de ochtend van vertrek weinig over te zeggen.
Mijn beater is een Breitling Colt Chrono
Mijn dagelijkse slaander is mijn welbekende Vario. Waar ik idd ook zo goed als bijna alles mee doe.
Maar mocht het echt vuil of grof werk worden, dan pak ik dit 5je wel.
@Fate_Amenable_To_Change
Ik zou het zonde vinden als je weg zou gaan, ik lees je posts altijd wel met plezier. Dus dan zou een HF “sabbatical” een goede oplossing kunnen zijn.
Mijn beater is voor mij mijn goedkoopste horloge mocht het toch misgaan het goedkoopst te vervangen is.
Maar zelfs met dit horloge, een Wolbrook Skindiver quartz doe ik net zo voorzichtig als met mijn duurste horloge.
Ik zou mij dan toch gaan irriteren als er een beschadiging op komt dus als het echt spannend wordt doe ik hem af
Ik ben nou eenmaal altijd netjes op al mijn spullen … dat zit in je of niet
Je haalt het niet in je hoofd he Chris, anders krijg je strafwerk van mij. En geloof mij Chris, alles gewoon met de bic pen he. Dat wil je echt niet .
O ja, ik draag gewoon al mijn horloges op de neppers na dan
. En klussen laat ik aan @Assie62 over, men zegt dat ik nogal lui ben
O ja Chris, Assie62 is teleurgesteld dat ze nooit een like van je krijgt. Ook gisteren weer niet en ik moet haar maar blijven troosten
Welke chronograph is dat helemaal rechts met het bruin lederen bandje?
Wat is de definitie van een beater? Het horloge dat je elke dag draagt ongeacht de gelegenheid/activiteit of degene die je omdoet als je per se een horloge om wil hebben ondanks dat er een serieuze kans is dat het beschadigd raakt (klussen of sporten bijv)?
Klussen/tennissen doe ik met de Casio, geweldig horloge.
Daily beater als in werk/do anything beater is een GS SBGX261.
Plagiani vintage daytona denk ik
Ah… heel even hoopte ik een alternatief voor de Maen Skymaster MCT gevonden te hebben.
Dan Henry 1962?
Oeh. Thanks Ruud. Ik zet het gesprek hier voort om dit gesprek niet offtopic te trekken:
Kijk.
Graag gedaan.
Nu nog even een like post 506 in wat dragen wij vandaag en je hebt er een vriendin bij