The greatest watch in the world since the history of the world

Mijn God… weer een topic openen zodat je weer 17 bijna identieke foto’s uit je collectie kunt plaatsen. Dit riekt naar aandachttrekkerij.

4 likes

Voel je de limbo waar ik in zit.

4 likes

“ in een Limbo zitten” :joy:?

3 likes

Ik zou ook niet weten hoe je aandachttrekkerij moet tekenen, ik krijg er allemaal vieze gedachten van🤔

2 likes

Als in RLC is een bron van inspiratie als tekenaar maar ik wil het niet voeren / belonen…

2 likes

Ook opblaasbaar leverbaar :+1:

6 likes

Het is nog een bijzonder onlogische titel bovendien. Wat voegt “since the history of the world” toe aan “The greatest watch in the world”? Niets :thinking:

1 like

Als je zegt ‘Greatest Watch in the world, since 2 seconds ago’ heb je het al gauw over een Chinees kinderarbeid klokje wat ook op zaterdag wordt geproduceerd.

1 like

Kortom, je moet er dus geen onnodige tijdspanne bijzetten :tired_face:

Laten we een polletje doen.

• Wel onzinnige tijdspanne
  • Geen onzinnige tijdspanne

0 stemmers

the greatest watch in the world since the history of the world.

PONTIAC

1 like

Droeftoeter :wink:

1 like

Onzinnig polletje

Heb je het tegen mij?

In een onzinnig topic van RLC hoort ook een polletje.
Dat is normaal.

1 like

Haalde u en de TS door elkaar. Bij “droeftoeter” heb ik nu een smiley toegevoegd. Dit “In een onzinnig topic van RLC hoort ook een polletje” verklaart veel :grin:

2 likes

Ah, ok. Dan is het prima.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

@RLC

Het is nu wel al helder. De submariner heeft al meer likes dan de Speedmaster.

:see_no_evil:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar
De
Casio
En
Zenith
Hebben
Er
Nog
Meer :laughing:

3 likes

Mijn aanstaande verkoop nav,doet daar nog even een schepje bovenop.

De Rolex Oyster case heeft waterdichtheid op de kaart gezet en is het meest veelzijdig
De Patek Philippe Calatrava is de reden dat we met zijn allen überhaupt een polshorloge dragen
De Rolex Daytona (Paul Newman) is de reden dat we sporthorloges gaan dragen
De chronograaf is de meest nutteloze complicatie ooit en de speedmaster is voornamelijk esthetisch mooi

Nee, niet met je eens broer

2 likes

Hahaha, je hebt helemaal gelijk. Ik heb meerdere horloges gehad met een chronograaf, maar de functie werkelijk nog nooit ergens voor gebruikt. Neemt niet weg dat de ‚chrono‘s‘ fantastisch staan op de Moonwatch.

Ik heb Nee gestemd. Ik vind de Speedmaster een fantastisch horloge (hoop er morgen zelf weer eentje in ontvangst te nemen). Maar om nou te zeggen dat het the greatest Watch in the world is, gaat voor mij wat ver. The greatest Watch in the world is voor mij ook niet één horloge, maar meerdere om hun specifieke mogelijkheden of uiterlijk. Zo is Panerai voor mij ook een absolute topper.

4 likes