Was een leuke verslaving. Kostte wel een vermogen aan batterijen, zeker omdat ik dat zelf niet durf.
Wel een icoon!
Wel vreselijk zonde dat zo veel moeite voor de opbouw van zo’n unieke collectie dan ook verloren bleek. Maar je argument vind ik heel herkenbaar Wil, ook bij mij liggen de meesten al een hele tijd in winterslaap of gelabeld als project zonder veel hoop
Da’s een hele fraaie!
Ach ik heb er ook veel plezier aan gehad. Op een bepaald moment vond ik het leuk geweest. Dat in combinatie met de kans op defecten, maakte het voor mij makkelijk om er afscheid van te nemen.
Dus zeker geen spijt van gehad.
Jammer, na deze indrukwekkende post hoopte ik toch op een beetje spijt
Als ik dan spijt moet betuigen: had ik van de eerste H601-5030 maar een extra exemplaar gekocht en als NOS in een doosje bewaard.
Ja da’s echt een typische grail, maar Citizen heeft veel leuks op digitaal gebied - zoals de ‘Robot’ - terwijl we hier alleen maar overspoeld worden met hun duikers. Ik hoop ook die fraaie Lcd van @pmannaert nog vaak op het forum terug te zien
Knetter de knetter model
Toch eens met Musk gaan corresponderen die heeft vast een oplossing
Die seven werkt nog perfect, is de andere citizen die probleem heeft, ik steek een nieuwe batterij in en een paar dagen later is alles weer stil… maar ja, dat is een collectie item en wordt toch niet meer gedragen
Straalvervelend ja, heb ik met deze op een van de laatste Rikketik gekochte Pontiac, als nieuw maar de batterij is haast net zo snel leeg als mijn AOW
Hoort natuurlijk niet hier - maar een AnaDigi Pontiac kan ik me ook even niet herinneren

Echt mooi in z’n lelijkheid. Ondanks dat het totaal niet m’n normale smaak is, vind ik 'm prachtig.
Maar wat is een echt hybride horloge?
Met echt een mechanisch uurwerk en een echt quartz uurwerk.