Niet alle (“oude”) Fortis fans kopen elke nieuwe release. Er zijn ook echt veel horloge liefhebbers die naast hun Fortis óók een ander merk dragen met een kroontje . Ook Tudor fans durven een Fortis in de collectie op te nemen. Daarnaast ontdekken veel liefhebbers nu pas Fortis. Wat dan ook resulteert in een oplopende lijn in verkoop aantallen. Vooral ook buiten Europa is er een sterk opkomende vraag naar Fortis horloges. Zolang een lichte groei in productie en verkoop blijft, zit het wel snor.
Helaas geen “date” versie in de planning. Wel weer prototypes voor releases in 2024 gezien.
Klopt, maar her feit dat het merk geen dealers heeft in NL zegt natuurlijk ook iets over de populariteit van de modellen.
Ik hoop voor je dat het met de komst van een goed nieuw model een soort nieuwe start gaat worden.
Ben erg benieuwd wil weer eens een chrono toevoegen, misschien dat dit iets gaat worden. Groot fan van de OG. Wat is de maat van het horloge? Of heb ik hier overheen gelezen?
Ik denk dat het ook wat tijd nodig heeft, als je ziet wat ze allemaal al gedaan hebben qua nieuwe modellen en het compleet aanpakken van de productie faciliteit onder de nieuwe eigenaar dan vind ik dat ronduit indrukwekkend. Maar je kunt niet alles in één keer doen.
Ik ben niet in het bezit van een Fortis horloge maar wel nu reeds diverse malen zeer vriendelijk ontvangen op de Watchtime stand in Düsseldorf.
Het zijn oprecht leuke mensen en wat mij betreft hebben ze echt de gunfactor. Bij andere stands gaat het er allemaal nogal statisch aan toe, een glazen vitrine en de medewerkers aan een kant en de bezoekers aan de andere kant.
Niet bij Fortis je loopt daar echt naar binnen op de stand, kopje koffie of een biertje geen probleem komt eraan. Kunnen veel merken nog een voorbeeld aan nemen.
Ik heb er vertrouwen in en gun het ze zeker!
Amen to that👍 Heb de gastvrijheid en hartelijkheid ook meegemaakt. Hopelijk lukt het over twee weken weer om in Düsseldorf ook even een biertje te komen drinken.