theinvisibleman

Vanavond naar de hoofdstad gereden om de alom geprezen Tissot PRX te passen onder het genot van de zon en een witbiertje. @theinvisibleman Was zo vriendelijk om zijn maagdelijke PRX met schitterende blauwe plaat voor een scherpe prijs hier in het blauwe gedeelte te zetten. Dat was precies het horloge waar ik al enige tijd met veel aandacht naar keek. In Amsterdam afgesproken en op een gezellig terrasje de Tissot mogen bekijken. Veel mooier in het echt! Zoals met zoveel dingen. De deal afgerond en de band op maat gemaakt met het door @theinvisibleman beschikbaar gestelde Bergeon tooltje. Handig dat je de band met je vingers kunt losmaken van de kast! Nu nog hopen dat Tissot een rubberen of lederen band uitbrengt die van dit systeem gebruik maakt! Enfin, ik dwaal af. Al met al een leuke en gezellige avond gehad, met als hoogtepunt de PRX om de pols in het avondzonnetje tijdens een goed gesprek. :blush: :+1: Warm aanbevolen! :ok_hand:

4 likes

Was gezellig! :+1:
En staat je goed :slight_smile:

1 like

Als ik de ervaring van @Jurtz lees krijg ik het idee dat @theinvisibleman graag zaken op het terras in het zonnetje doet. En terecht. Gisteren ben ik naar Amsterdam gereden om eveneens in de zon, op het terras aan de Amstel zijn groene Sumo uit het blauwe deel te bekijken. Ik was ervan overtuigd dat de Seiko binnen twee dagen verkocht zou zijn, maar na een pricedrop kon ik het niet laten om een bericht te sturen. Met een zeer zachte prijs, een gratis band van Strapcode, een horloge in een hele goede staat en een goed gesprek in goed gezelschap heb ik het idee dat ik een geweldige deal heb weten te maken. Bedankt @theinvisibleman!

2 likes

Ik ben blij dat hij bij een liefhebber is geland, heel veel plezier ermee!

1 like

Afgelopen week de Casio Duro van @theinvisibleman uit het blauw overgenomen. Zeer prettige communicatie & super snelle verzending. Bedankt! Ik ben er erg blij mee.

1 like

Altijd leuk als een horloge een goed thuis vindt, geniet ervan!

Vandaag mocht ik de Hamtun Kraken H2 van Laurens @theinvisibleman overnemen.
Niets dan lof! Goede deal, super correct afgehandeld en lekker zitten kletsen over horloges. Wat mij betreft morgen weer!

1 like

Van de week een TT Casio duro van
Laurens @theinvisibleman overgenomen.
Goede en snelle levering. Zeer aan te bevelen HF lid om zaken mee te doen.
Jesús

1 like

Vandaag de chronomaster met de prachtige diepblauwe dial overgenomen van Laurens.
Heerlijk op een terras in de zon in Amsterdam gezeten en gezellig gekletst.
Aanrader. Fijne vlotte communicatie en prima afspraken.
Bedankt Laurens :+1:

1 like

Het was me een genoegen Henk, veel plezier met de CM, hij is geweldig!

1 like

Ik heb deze week de Tudor Black Bay GMT over mogen nemen van Laurens (@theinvisibleman). We zijn samen gemakkelijk tot een mooie deal kunnen komen. Deze manier van zaken doen is zeker voor herhaling vatbaar. Laurens super bedankt, ik ben er ontzettend blij mee!

1 like

Het was me aangenaam, en erg leuk dat deze klassieker in wording bij een enthousiaste jonge horloge-gek terecht is gekomen! :+1:

Gisteren The Citizen Chronomaster (AQ4030-51L) overgenomen van Laurens, een mooie aanvulling op mijn SARX055! Langzaam maar zeker ontstaat er -wat mij betreft- een mooie collectie op deze manier!

Na het lezen van bovenstaande reviews had ik al het vermoeden dat Laurens niet vies was van een biertje, wat gisteren bevestigd werd en waar ik graag deelgenoot van was! Want zeg nou zelf: wat is er nu écht leuker dan het bespreken van horloges, auto’s, Chinese politiek en een mogelijke reis naar Japan? :grinning:

Al met al een voor herhaling vatbare ervaring, dank @theinvisibleman!

1 like

Het was me een plezier! Geniet van de Chronomaster, topding. Ik ga proberen me te beheersen en niet gelijk weer eentje bestellen… :rofl:

Haha, waarom niet, je hebt er al twee leden blij mee gemaakt :rofl::rofl:

1 like

Vandaag een Sinn overgenomen van @theinvisibleman. Fijn, vlot en ontspannen contact, met een leuk gesprek tijdens de afhandeling. Zo mag het altijd wel gaan! Thanks, Laurens :ok_hand:

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van deze topper.

Absoluut een aanrader.
En niet alleen voor de horloge deals maar ook om lekker te kletsen en drinken. Want dat kan die als geen ander >: )

Tot de volgende :beers:

1 like

Ik sluit me aan bij alle bovenstaande reacties. Ook hier ergens afgesproken, leuke gesprekken gevoerd en beiden weer met een ander horloge retour.

@theinvisibleman is een prima gozer en kan een deal met hem van harte aanbevelen :muscle: anytime again!

1 like

Vandaag een horloge van @theinvisibleman overgenomen! Ik kan theinvisibleman zeker ook aan anderen aanbevelen.

Zeer net en flexibel en bij de afspraak een leuk praatje gemaakt bij @Tempusuurwerktechniek

:pray: bedankt!!

2 likes

Onlangs een Seiko SKX009j van @theinvisibleman gekocht. Zeer prettig contact en eerlijk over de staat en toebehoren. Ik heb het laten verzenden en alles is uitstekend verpakt en in goede orde aangekomen. De staat van het horloge is boven verwachting. Mocht iemand een horloge willen kopen van @theinvisibleman dan kan ik hem met een gerust hart aanraden.

1 like