Deze kleurige uit de jaren 80…
Van Nederlandse oorsprong…
Hij moet officieel nog gereleased worden, maar alvast goed om te weten!
Dan past je horloge eigenlijk altijd als dresser
Hierzo Fer:
Wow! Die cijfers! Die markers! Die lugs! De conditie! Echt Prachtig!
Voor bij een chique avondje theater half onder de smetteloos witte manchet van een mooi overhemd…
Klein, maar fijn.
Zeker weten Ed, en al helemaal als er een leer bandje op zit. Zei ik dus gisteren ook tegen Assie, die heeft er 1 met een leer bandje. En wat plaats ze, een luch one hand . Maar kan ze die andere morgen nog plaatsen
Ik ben niet zo moeilijk hoor, als we echt zouden vasthouden aan het steriotype van een dresswatch, zouden er een heleboel afvallen. Je weet wel geen cijfers op de dial, amper tekst op de dial en ook geen sec. subdial en een must is dan ook een leer bandje.
Daarom gaf ik in de inleiding ook aan, dat het ook in de buurt mag komen en wie ben ik om voor een ander te bepalen dat zijn/haar horloge geen dresswatch is terwijl die persoon dat juist wel vindt. Lees je mee @JohnvdT, zit nog steeds te wachten op die mooie Patek welke IK een dresswatch vind
En @Brunmontagne (Pascal) oke het nieuwe model is ook mooi, je weet mijn mening daarover, maar nu doe je echt je representors te kort door te zeggen dat dit de meest elegante is uit je collectie. Foei Pascal, denk eens terug waarmee het allemaal begon, je HFLE met die witte plaat, leer bandje erom en dan zou die in dit thema ook zeker niet misstaan
Lees wat ik hierboven in dit bericht heb geschreven en natuurlijk mijn inleiding van dit thema
En ga ik zo een horloge posten goud en met een datum, maar vind ik best wel een dresser die onder een mouwtje kan. Mijn smaak dus
Zeker, als jij vindt dat je horloge een dresser is en mooi onder het mouwtje past heb je helemaal gelijk. Maarrrrr er zijn grenzen natuurlijk
Oke dit vind ik ook best een dresser, jawel ik weet het goud, datum maar staat best wel onder een mouwtje, mijn mening he
Fijne avond iedereen , morgen laatste dag van dit thema en zondag weer vrije keus. En maak de borst maar nat, ben weer met een heel leuk thema bezig waarbij iedereen mee kan doen en ook nog leerzaam kan zijn
Daar mag je ook mee in het cccp topic, wat een beauty
Mooie dresser!
Deze gouden Zenith is formeel in het geheel geen dress watch. Toch gebruik ik hem wél als dress watch: 18K goud, 38 mm diameter en zeer plat en daarnaast aan een mooie lederen band.
En wat dacht je van deze superplatte JLC van Madame BaytLif? Gaat gewoon bij de jurk hoor.
Groeten uit Deauville, Normandië.
Errug mooi Lex!