Senefelder Misset dus
(Bijna 30 jaar gewerkt daar)
Beste Thema vrienden: HET NIEUWE THEMA KOMENDE WEEK IS LAAT JE HORLOGE ZIEN IN COMBINATIE MET EEN ANDERE HOBBY/LIEFHEBBERIJ.
Dit thema start vanaf post 2191 en loopt t/m 18 augustus waarbij de zondag zoals vanouds vrije keuze dag is.
Ben benieuwd naar jullie andere hobby’s en liefhebberijen en de verhalen er om heen.
Dit kan natuurlijk van alles zijn, maar die andere hobby mag niets met horloges hebben. Wel natuurlijk je horloge erbij posten.
Hoop dat jullie dit een leuk thema vinden en dat weer veel leden mee gaan doen, ook de vintage en Rolex vrienden natuurlijk
Natuurlijk leuk om iets te vertellen over je andere hobby/liefhebberij.
Ik trap af met een andere hobby van mij, TOVERLANTAARNS.
De eerste toverlantaarn verscheen rond 1650 en tot op heden worden ze nog steeds gemaakt, nu voornamelijk voor kinderen.
Ik zal nu 1 van mijn kleinere lantaarns laten zien, wil je wat meer hier over weten kijk dan een op de site van de Luikerwaal.nl een internationale vriendengroep waar ik ook lid van ben.
Benieuwd naar jullie horloge’s en verhalen
edit: probeer het een beetje te spreiden over deze week
Leuk thema voor de komende week!
Zoals veel horlogeliefhebbers ben ik ook liefhebber van vulpennen. En daarnaast ook van wapens/ messen.
Hier mijn IWC Big Pilot samen met mijn Cross Townsend 18k goldfilled set:
En natuurlijk mijn laatste shotgun aanwinst: de Bug-A- Salt shotgun tegen vliegen en muggen. Echt een fantastisch leuk ding. Schiet met gewoon tafelzout. Zo is het jagen op vliegen een leuke bezigheid i.pl.v. een ergernis met zo’n vliegenmepper.
Fijne week gewenst! En welterusten voor zo meteen.
Hoi Dan, ik hou je niet tegen om deze week 1 van je favoriete nummers te plaatsen. Muziek maakt je vrolijk
Hoi Henri, ook jij kan heel wat posten deze week
Laat Assie toevallig een elektrische vliegenmepper hebben gekocht, als ik dat had geweten had ik ook zo Bug-A-Salt gekocht, is toch leuker om er een beetje op te jagen
1 favoriet nummer das niet te doen man.
Een favoriete band is wel deze, en dan niet eens om hun naam
Ik ken deze band niet, maar is wel een goed nummer voor het slapen gaan . Maar die naam past wel leuk bij jou
Steely Dan, de naam van een vibrator uit het boek ‘Naked Lunch’ van William Burroughs .
Lol, zal Assie er even op wijzen . Ik vertaalde het meer als Stalen Dan
Had het album van Steely Dan ook vroeger. Donald Fagen solo was top !
Ook liefhebber van wapens/ zelfverdediging?
Ik zie hier veel van mijn helden voorbij komen!
Een stalen horloge met een gouden vulpen? Come on…
Makkelijk zo’n thema.
Kan ik gewoon dezelfde foto plaatsen als gisteren.
Mijn werk is namelijk op 1 april 2023 veranderd in mijn hobby.
Je bedoelt waarschijnlijk STIP oftewel “ichthyophthiriasis” wordt veroorzaakt door een parasiet.