Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Leuk thema voor de komende week! :slightly_smiling_face:

Zoals veel horlogeliefhebbers ben ik ook liefhebber van vulpennen. En daarnaast ook van wapens/ messen. :sweat_smile:

Hier mijn IWC Big Pilot samen met mijn Cross Townsend 18k goldfilled set:

En natuurlijk mijn laatste shotgun aanwinst: de Bug-A- Salt shotgun tegen vliegen en muggen. Echt een fantastisch leuk ding. Schiet met gewoon tafelzout. Zo is het jagen op vliegen een leuke bezigheid i.pl.v. een ergernis met zo’n vliegenmepper. :sunglasses:

Fijne week gewenst! En welterusten voor zo meteen. :four_leaf_clover::wink:

18 likes

Hoi Dan, ik hou je niet tegen om deze week 1 van je favoriete nummers te plaatsen. Muziek maakt je vrolijk :+1:

Hoi Henri, ook jij kan heel wat posten deze week :+1:
Laat Assie toevallig een elektrische vliegenmepper hebben gekocht, als ik dat had geweten had ik ook zo Bug-A-Salt gekocht, is toch leuker om er een beetje op te jagen :wink:

4 likes

1 favoriet nummer :thinking::thinking: das niet te doen man.
Een favoriete band is wel deze, en dan niet eens om hun naam :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik ken deze band niet, maar is wel een goed nummer voor het slapen gaan :wink:. Maar die naam past wel leuk bij jou :grin:

2 likes

Steely Dan, de naam van een vibrator uit het boek ‘Naked Lunch’ van William Burroughs .

4 likes

Lol, zal Assie er even op wijzen :rofl:. Ik vertaalde het meer als Stalen Dan :wink:

2 likes

image :innocent:

3 likes

Had het album van Steely Dan ook vroeger. Donald Fagen solo was top !

3 likes

Ook liefhebber van wapens/ zelfverdediging?:ok_hand::sweat_smile:

3 likes

14 likes

Ik zie hier veel van mijn helden voorbij komen! :grinning:

3 likes

Een stalen horloge met een gouden vulpen? Come on… :rofl:

3 likes

Makkelijk zo’n thema.
Kan ik gewoon dezelfde foto plaatsen als gisteren.
Mijn werk is namelijk op 1 april 2023 veranderd in mijn hobby.

16 likes

Je bedoelt waarschijnlijk STIP oftewel “ichthyophthiriasis” wordt veroorzaakt door een parasiet.

Mijn twee grootste hobby’s in één oogopslag

11 likes

Twee andere hobbies:

Wandelen met een Grand Seiko om. (Meestal zo’n 15 km per dag.)

Lezen met een Grand Seiko om.

23 likes

Hier draag ik een HUMPBUCK Effortless Elegance Square Shape Elegant Watch Date Display Multi-Functionality Timeless Sophistication watch aangezien drummen en horloges eigenlijk niet samengaan en ik geen Whistlin Diesel ben die leeft op dingen slopen.

Heb toen ik een bonus kreeg in mijn tijd bij World Online ( jaja van Nina Brink) deze kit gekocht, een Pearl Masters mahogany limited edition. En toen was limited echt limited.

Ben er nog steeds heel blij mee.

17 likes

Horloges en vrachtwagens

Mijn nieuwste aanwinst

15 likes

Wat gaaf horloge

1 like

Een goede morgen , ook ik verzamel iets naasts horloges , namelijk vaasjes uit de periode 1900/1940 .
Zal deze week proberen iedere dag een of twee te posten.

Dit is ontwerp van Michez Massart voor Scailmont uit La Louviere in België ongeveer 1910.

15 likes