En natuurlijk mijn laatste shotgun aanwinst: de Bug-A- Salt shotgun tegen vliegen en muggen. Echt een fantastisch leuk ding. Schiet met gewoon tafelzout. Zo is het jagen op vliegen een leuke bezigheid i.pl.v. een ergernis met zo’n vliegenmepper.
Hoi Dan, ik hou je niet tegen om deze week 1 van je favoriete nummers te plaatsen. Muziek maakt je vrolijk
Hoi Henri, ook jij kan heel wat posten deze week
Laat Assie toevallig een elektrische vliegenmepper hebben gekocht, als ik dat had geweten had ik ook zo Bug-A-Salt gekocht, is toch leuker om er een beetje op te jagen
Hier draag ik een HUMPBUCK Effortless Elegance Square Shape Elegant Watch Date Display Multi-Functionality Timeless Sophistication watch aangezien drummen en horloges eigenlijk niet samengaan en ik geen Whistlin Diesel ben die leeft op dingen slopen.
Heb toen ik een bonus kreeg in mijn tijd bij World Online ( jaja van Nina Brink) deze kit gekocht, een Pearl Masters mahogany limited edition. En toen was limited echt limited.
Een goede morgen , ook ik verzamel iets naasts horloges , namelijk vaasjes uit de periode 1900/1940 .
Zal deze week proberen iedere dag een of twee te posten.
Dit is ontwerp van Michez Massart voor Scailmont uit La Louviere in België ongeveer 1910.