Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Telt een hond als hobby?

25 likes

Ohhh Mooi! Daar wil ik er ook wel een paar van!

10 likes

Als je Bonsai liefhebber bent dan weet wel waar dit genomen is…Harmelen :wink: kom daar regelmatig

1 like

Super leuke foto! :smile:

2 likes

Naast horloges vind ik het erg fijn om te wandelen met dit weer. Niet op het heetst van de dag, maar juist als het ‘s ochtends of ‘s avonds koeler is.

Verder vind ik het leuk om bezig te zijn met (specialty) koffie, zowel espresso als filter.

20 likes

Tekenen doe ik ook graag. Alleen klopt er van deze weinig. Maar het is heerlijk rustgevend.

39 likes

Ik vind het heel indrukwekkend… De details en hoe je gebrushede case hebt getekend. Doe je dit met een balpen?!

3 likes

Ik weet niks van tekenen maar vind dit geweldig goed gedaan :smiley::+1:

3 likes

Ik denk dat je dit beter kunt dan zeker 99% van de mensen, waarschijnlijk nog beter dan dat :rofl:

4 likes

Ik denk dat je nog 0,9% vergeet

3 likes

Veel hobby’s zijn sport gerelateerd bij mij.
Wandelen was er één van, maar heb al meer dan twee jaar een hardnekkige peesplaatonsteking die maar niet overgaat :face_with_raised_eyebrow:

De andere hobby is zwemmen. Je hebt er niet veel voor nodig om in conditie te blijven in Spanje :beach_umbrella:

10 likes

Niet zo bescheiden hoor, erg knap gedaan!

2 likes

Ik ook eigenlijk :smile:

3 likes

Tuurlijk :grinning::+1:!

3 likes

Dank je! Ja een bic pen.

2 likes

Absurd knap hoor!

2 likes

Okay okay😊

2 likes

Heel goed gedaan. Tekenen en schilderen zijn ook mijn hobbies, maar zo goed als jij kan ik het niet.

2 likes

5 likes

Dergelijke topics zijn een tijd geleden naar “off topic”’ verplaatst.
Deze nu ook en graag daar laten.

2 likes