SB ?
Hier helaas geen foto, want ik heb geen werkplek …
Misset uitgeverij? Dat blad lag in mijn jeugd al op de keukentafel. En heb nu pensioen.
Las hem ook vaak, als het maar over machines ging.
Mijn vader las hem meer vak inhoudelijk.
Zijn horloge op zijn werkplek.
Klopt werk idd bij Senefelder Misset waar de boerderij al uitgegeven werd voor ww2
Zie veel met bossen of bloemen op de achtergrond, hovenier?
Hoi Thema vrienden, vanavond laat maak ik het thema voor komende week aan. Wat zal het worden, iig iets waar weer veel leden aan mee kunnen doen. Dus ook de vintage en Rolex vrienden
En @Dutchspur je thema liep toch aardig door, cricket zal inmiddels wel afgelopen zijn. Fijne reis terug
Iedereen nog een fijn weekend
Geen hovenier, maar meer hobby tuinman, ik werk niet meer zoveel uren, ik ben taxiondernemer en ben sinds mei vorig jaar met pensioen, en om nu telkens naar mijn auto te lopen om een foto te maken op mijn werkplek is een beetje overdreven, dus hou ik het bij mijn tuin, vol met vlinderstruiken en vele andere struiken en veel vogels. Voer elke dag de vogels en geniet van het heerlijk zonnetje en zit heerlijk op mijn terras te genieten en maak zo af en toe een foto, voor diverse topics.
Ik werk alleen op vrijdag- en zaterdagnacht, zo blijft mijn klandizie intact en geniet van het leuke werk, in combinatie met al die jongmensen die ik ontmoet en heerlijk mijn werk te doen met mijn bmw 730, de heerlijkste auto om mee te rijden.Wat wil je nu nog meer, ik ben een zeer tevreden mens.
Ja hobby tuinman is ook werk😁
Hou je tekst maar goed in je achterhoofd, heeeel misschien kan je er ook wat mee in het nieuwe thema
Senefelder Misset dus
(Bijna 30 jaar gewerkt daar)
Beste Thema vrienden: HET NIEUWE THEMA KOMENDE WEEK IS LAAT JE HORLOGE ZIEN IN COMBINATIE MET EEN ANDERE HOBBY/LIEFHEBBERIJ.
Dit thema start vanaf post 2191 en loopt t/m 18 augustus waarbij de zondag zoals vanouds vrije keuze dag is.
Ben benieuwd naar jullie andere hobby’s en liefhebberijen en de verhalen er om heen.
Dit kan natuurlijk van alles zijn, maar die andere hobby mag niets met horloges hebben. Wel natuurlijk je horloge erbij posten.
Hoop dat jullie dit een leuk thema vinden en dat weer veel leden mee gaan doen, ook de vintage en Rolex vrienden natuurlijk
Natuurlijk leuk om iets te vertellen over je andere hobby/liefhebberij.
Ik trap af met een andere hobby van mij, TOVERLANTAARNS.
De eerste toverlantaarn verscheen rond 1650 en tot op heden worden ze nog steeds gemaakt, nu voornamelijk voor kinderen.
Ik zal nu 1 van mijn kleinere lantaarns laten zien, wil je wat meer hier over weten kijk dan een op de site van de Luikerwaal.nl een internationale vriendengroep waar ik ook lid van ben.
Benieuwd naar jullie horloge’s en verhalen
edit: probeer het een beetje te spreiden over deze week