Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

15 likes

We beginnen met Seiko.

18 likes

Van deze fatsoenlijke en betaalbare merken heb ik er in de loop der jaren meer dan vijf van verzameld: Casio, HMT, Orient, Seiko en Vostok.

1 like

Meteen in het blauw gekeken wat je over hebt maar het valt weer mee.

2 likes

Hee. Dan mag ik hier niet meer mee doen. Seiko is het merk waar ik het meeste van heb, maar ik kom niet aan “meer dan 5”:

• King Seiko limited
  • Alpinist limited
  • Oude quartz chronograaf
  • Presage Craftsmanship Enamel limited
  • Marinemaster 200

Op de voet gevolgd door Grand Seiko, met vier stuks:

• SBGW231 dress watch
  • SBGX265 sports watch
  • SBGN013 sports GMT
  • SBGA413 Shunbun sports watch

Daarna volgen alleen maar merken waar ik één horloge van heb.

Mijn vrouw heeft ook maar vijf Seiko’s, en dan een aantal dingen waar ze er maar één van heeft. Geen foto’s van ons dus. Helaas.

5 likes

Volgens mij mag ik deze keer ook weer meedoen, heb intussen iets van 140 Tissots. Alleen is het me teveel werk om een nieuwe foto te maken dus jullie moeten het maar even doen met een foto van anderhalf jaar geleden, toen waren het er nog rond de 100 :innocent::

Edit: lijkt er trouwens op dat het forum foto’s tegenwoordig verkleint naar 1920p. Was vroeger niet; hier staat de afbeelding nog in oorspronkelijke resolutie:

15 likes

Een rondje ter land, ter zee, en in de lucht ( Railmaster, Seamaster, Speedmaster. En dan m’n Speedmaster Reduced x2 en een Genève

16 likes

De vorige foto wilde niet. Dus bij deze

19 likes

Verder met de Longines’s
Hydroconquest, Heritage 1954, Legend Dover, conquest GMT, VHP GMT en een Dolce Vita

21 likes

Hier nog wat Hamiltons’
Khaki Automatic x 4, Jazzmaster GMT en een Railroad

15 likes

The man from Atlantic…

3 likes

Haha, ik sta al in de hoek. Nou ja 5 of meer dan en wacht maar af, morgen komen er weer 5 van dit zelfde merk en de dag erna weer enz. :wink:

1 like

Tissots bij elkaar gezet

11 likes

Is er wat mis dan met een Timex, doet toch echt hetzelfde als eender ander horloge, tenminste als ze lopen dan. Geven gewoon de tijd, dus nooit meer zeggen “slechts met Timex” :wink:

1 like

Nog even en je wordt net zo lui als ik, schop onder je kont en maak iedere dag leuke foto’s en ook met een verhaaltje erbij Bill want die heb je zat :wink:. Dus ik wacht af en anders krijg je morgen strafwerk en dat vind je echt niet leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is nog vroeg in de week, dus snel scoren bij ome Ali :grin:

Brengt je misschien wel op ideeën, of anders even shoppen bij @BroederBill die kan er wel een paar missen :smile:

Goed zo Eddie spreiden over de week, zie de rest wel verschijnen :wink:

Net zoals ik Jesus, ga ik morgen weer mee verder met de volgende 5 :wink:

Had even 5 Orients gepost, kan altijd nog vandaag natuurlijk :smiley:

Jawel Chris, ik had het beter moeten verwoorden, vanaf 5 dus posten die Seiko’s. Enne je vrouw kan ook meedoen he, we bijten niet hier :wink:

Zeker mag jij meedoen Wilko :wink:, je kunt er t/m zaterdag minimaal iedere dag 5 posten. Ik was gisteren de hele dag met mijn horloges bezig, ja joh je moet onderhoud plegen. Kwam ik er toch achter dat ik er 7 van Tissot heb :smile:. Maar ik ga morgen weer door met de Seiko’s.

Gaaf die collectie Omega’s, allemaal toppers :+1:

Ook niet misselijk deze Omega’s :+1:
Zelfde natuurlijk ook voor de Longines en je Hamiltons :+1:, heb je nu nog over voor de rest van de week. En zoals ik al eerder schreef, een verhaal mag er altijd bij. Achter elk horloge zit geschiedenis :wink:

Tof, nog even en je kunt aansluiten bij Wilko. Hou je er nog wel genoeg over voor de rest van de week t/m zaterdag :wink:

Ga zo door thema vrienden, leuk om al die foto’s voorbij te zien komen, enne vergeet niet af en toe een leuk verhaaltje erbij te vertellen. Ik werd bijvoorbeeld door Wilko aangestoken om Tissot’s te kopen, dacht dat ik er 5 had, bleek gisteren het er 7 te zijn alleen geen vintage. :+1: :ok_hand:

6 likes

Ik heb wel 5 van het merk ‘onbekend’ in de LED bak, is dat een idee misschien

3 likes

Zou je kunnen proberen natuurlijk, risico is wel dat je strafwerk krijgt :wink:

1 like

Post ik het snel…en dan ga ik spijbelen van dit topic :stuck_out_tongue:

1 like

Hohohohohoho.
We hebben natuurlijk niet allemaal kruiwagens vol horloges hé.
Behalve deze 7 Vostoks verder in mijn bezit

2x Gshock
3x Invicta
2x SM Hanowa
4x Pagani
1x Rolex
1x Poljot
1x Slava
1xPrisma
1x Dutch Forces
1x Lorus
3x Seiko