Wellicht was het @fredpanarai1, TL-3-Freddy/Ferry…
Las Islas Canarias hebben dezelfde tijd als Greenwich: GMT ofwel UTC
Qua geschatte leeftijd zou dat wel kunnen, maar ik meen dat Fred geheel grijs is, deze heer was nog volledig donker.
Ik ben een vande gelukkigen die niet meer hoeft te werken. Niet meer voor een baas, in ieder geval. Maar in de tuin is genoeg te doen, deze zomer.
Oeh goede gok. De naam hoort bij mijn postuur. Kaal, baard, spierbundel. Ben leraar op een basisschool, groep 8!
Oef, bijna goed gereaden: leraar of onderwijzer, dat is toch hetzelfde beroep hoor.
Ja he? Ik draag hem bijna nooit, alleen met het tuinwerk. Saffier, vandaar.
Goed gekozen, maar hij is toch wel héél mooi. Als er maar geen deuken in de kast komen dan.
Wat mij betreft wel! Elke leeftijdgroep heeft weer zijn uitdagingen. Maar ik heb het mooiste beroep wat er is. En mijn kids weten meer over horloges dan de gemiddelde op straat👊🏻
Juist, ik vind de “overwaardering” (van zgn. ‘leraren’) ten opzichte van de “onderwaardering” (van onderwijzers) gewoonweg beledigend en zéker belachelijk.
De salarissen van beiden zou gelijk getrokken moeten worden, aangezien onderwijzers sowieso méér en veelzíjdiger werk verzetten dan ‘leraren’, die vanuit één vakgebied met 2 vingers in de neus hun werk kunnen doen.
N.B. : ik had vroeger een leraar, die ingesproken lessen op bandjes/tapes afdraaide als ‘live lessen’. Zo kon hij lekker alvast huiswerk nakijken, opdat hij thuis dan vrij was van die taken. Zo iemand hoort ontslagen te worden, hetgeen ook gebeurde toen de directie er lucht van kreeg: op staande voet!
Zelf geen gebruiker, deel wel de medicatie uit als verpleegkundige in een verslavingskliniek
Zeer gewaardeerd werk met een zeer gewaardeerd horloge, imho
Dus??
Geen dus, dus … gewoon dát, dus.
Mooi om te lezen! Helemaal met je eens. Al voel ik wel degelijk waardering voor mijn werk hoor, vooral door ouders en de kinderen. Dat is het belangrijkste, de rest boeit me niet.
Werk je zelf ook in het onderwijs? Je bent goed op de hoogte!
Gelukkig is dié waardering, van de kids + ouders er wél. Dat ís ook het voornaamste, maar ook jij wil naast alles op je werk toch wel je huur/hypotheek kunnen doorbetalen en alle duurder wordende dingen kunnen kopen, die je broodnodig hebt. Ook jóuw lopen door, net als bij iedereen.
Nee hoor, ik ben niet werkzaam in het onderwijs: ik was gewoon altijd al een opmerkzame leerling / student in het basis - en middelbaar onderwijs.
De term ‘pensionado’ vind ik niet geheel klinken, zoals het bedoeld is, maar ik ben inderdaad ‘retired.’