Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

‘jóuw’ moet zijn ‘jóuw lasten’. :slight_smile:

1 like

@Kratos, ik bedoelde de 2 laatste postings voor jou. :smiley:

2 likes

Nee bij Parnassia een grote zorginstelling in Den Haag en Rotterdam.

4 likes

@pasd, Dan, Parnassia is mij bekend, in Poortugaal, meen ik ? :smiley:

2 likes

En in Purmerend / Zaandam ook. :slight_smile: Onze locaties | Parnassia

2 likes

Klopt :+1:

2 likes

En ik maar werken…

10 likes

Voor de variatie eens wat anders omgedaan vandaag…wel een duiker.

4 likes

Op het water :call_me_hand:.

16 likes

Had je dit jaar ook de vlam in de pijp :wink:,

1 like

Kan het merk op de wijzerplaat (met dank aan 'geen dial, maar wijzerplaat- @James_T_Kirk) niet goed lezen … :slight_smile:

… is het een Alexander Potemkin (vermoed ik te zien aan de totale bouw v.h. horloge) ? :wink:

2 likes

Ik werk alang niet meer maar ik had altijd een Seiko vijfje om :smile:

3 likes

@Hennie de Pennie, Hennie, er is helemaal niet mis met (JDM-)Seiko 5’jes van vóór de "K1-versies’ er waren. Je kunt die met trots dragen, hoor. :smiley:

1 like

Doe ik zeker, heb hem dagelijks om als ik de deur uit ga. In huis draag ik nooit een horloge.

3 likes

5 likes

Tja, niet heel spannend, dat vanuit huis werken.

7 likes

Ik weet niet wat je bedoelt, sorry🤣

2 likes

Bedoelde de eindmusical # de vlam in de pan?#
van groep 8 die op veel scholen werd gehouden dit jaar :dizzy:

1 like

Een van mijn horloges bij een van mijn taken.

5 likes

Als ik daaraan terug denk, tijdens mijn studietijd altijd bijbaantjes gehad. Waaronder in Boskoop, moest ik jonge boomjes wassen die naar de VS moesten. Mocht geen korreltje zand aan zitten anders werden ze niet toegelaten in de VS. Was een k*t baan, maar ja arme student he :wink:

Aha, eindelijk snap ik waarom er duikhorloges zijn. Dacht altijd dat die er waren voor het afwassen of douchen :wink:

Dan zal je van mijn schoondochter wel eens gehoord hebben, was eerst journalist bij NU.nl en nu chef binnenland ANP :wink:

Daar is @Jesus je heel dankbaar voor, was je toch een beetje zijn broodheer :wink:

Nee hoor, ben gewoon heel donker en verf mijn haar grijs. Mag tegenwoordig, is heel erg hip :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is ook werk toch, alleen geen gezeur van een baas :wink:
Mooie Escapement Time, hoe groot is die dial?

Mijn schoondochter ook en zegt altijd dat ze helemaal niet zoveel vakantie hebben als onderwijzer/leraar/docent, is in de vakantie wel heel vaak thuis. Voorbereiden zegt ze dan :grin:

Worden natuurlijk besmet door de meester met zijn horloges :smile:

Dan moet je Sandra Kooij ook wel kennen, was geen patient van haar hoor. Had eigenlijk wel gemoeten, ben soms een beetje druk :rofl:. Kon wel leuk praten met haar over ADHD, vooral over de medicatie/misbruik ervan. Ritalin is vrij populair tijdens festivals :smile:

Zou voor mij niets zijn, zit ook een keerzijde aan wat ik begrepen heb. Ouders die verhaal komen halen bij de leraar. Maar lesgeven aan volwassenen lijkt mij wel leuk :smile:

In huis geen horloge dragen???, nou ja eerlijkshalve moet ik wel zeggen dat ik thuis nooit de tijd aflees van mijn horloge. Heb veel hang en tafelklokken in huis en daar kijk ik altijd naar voor de tijd, tja moet mij eigenlijk schamen he. Kijk wel naar mijn horloge hoe mooi die is. Is ook wat waard toch :wink:

Ik kan niet anders, het HF heeft geen kantoor :rofl:. Is echt heel hard werken hoor op het HF :wink:, vraag maar aan al die pensionado’s :grin:

He @Dutchspur wel veel liken en reageren op berichten he, tis jou thema :smile: :+1:

2 likes