Er werken een paar duizend man bij Parnassia
Uuh helemaal achteraan is toch niet wat ik denk dat het is…een hele vroege satisfyer
Mijn likes zijn op voor vandaag
En dat kan maar bij drie bedrijven geweest zijn in Boskoop waar je dat gedaan hebt
En ik dacht altijd dat zij een vrouw was , maar is inmiddels hoogleraar. Maar zij is/was echt heel bekend bij Parnassia, maar snap dat je niet iedereen kent
. Haar ken je dus niet, maar zeker wel Ritalin neem ik aan
Moest ervan komen, de horlogemaker!
A dirty mind is a joy forever.
Wat moet jij veel plezier in je leven hebben.
Zou echt niet meer weten hoe dat bedrijf heet, pfff was nog maar een broekie die met zijn HBO bezig was. Maar als Hagenees werd ik wel geaccepteerd door de Boskoopers ondanks dat ik op zondag niet 2x naar de kerk ging
Alternatief voor likes, als die op zijn is een duimpje
Waren de horlogewinkels toen ook al open op zondag?
Nee joh, wel de kerken. Kreeg je gratis een hostie en de dames zag ik dan naar de kerk gaan met een hoedje op
Ah sorry! Nee wij hadden ‘Gala vol geheimen’. Was erg leuk! Jij heb naar vlam in de pan gekeken? Als ouder of als leerkracht?
Echt een prachtig horloge (en mijn korte termijn grail)
Doet mijn vrouw ook in haar vakantie. Kan je één ding vertellen: dat is nergens voor nodig als je de laatste week voor de vakantie een meter harder loopt
Dat hoort er ook bij natuurlijk, maar gelukkig niet zoveel last van! Als man heb je (zo is het nou eenmaal) wat sneller gezag bij kinderen. En als je duidelijk en transparant bent, dan kan je in de bijna alle gevalen lezen en schrijven met de ouders!
Dankjewel! Ik heb hem vorige week gekocht.
Uit mijn geboortejaar, super blij mee, echt een prachtige wijzerplaat, succes in je zoektocht! Dikke aanrader
Haha ja man er was een tijd dat alle bewoners eraan zaten .
Maar daar zijn ze wel terug van gekomen hoor .
Goed gedaan En een horlogeman als leerkracht, wat een verrijking voor de kinderen! Als mijn leerling geen zin hebben in werken, dan vragen ze mij naar mijn horloges. Dan ben ik zo een half uur aan het vertellen over één van mijn uurwerken:sweat_smile: