Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Als duikertje geboren…

13 likes

Dankjewel! Ja, blauw is inderdaad mijn lievelingskleur :+1:. Binnenkort voeg ik nog een groene duiker toe aan de collectie, eens kijken hoe dat bevalt.

1 like

Dit is de duiker waar ik trots op ben.

16 likes

Goedemiddag vrienden, morgen laatste dag om te stemmen wat het thema van komende week wordt. Zoals in beide poll’s te zien is, ook in wat dragen wij vandaag wordt het spannend wat het gaat worden, dus stem vandaag en morgen wat je voorkeur is :smile:.

Vandaag mijn seadweller om de pols, kan je wel mee duiken zou ik zeggen :wink:.

Daarnaast leuk dat er veel leden met mijn thema’s mee doen, zowel vintage als nieuw, dank daarvoor :+1:

Nog een fijne Koningsdag, hoop dat er leuke horloges gescoord worden in de vrijmarkt :+1:

3 likes

Denk je wel. Mijn dag kan niet meer stuk😁

2 likes

Och man, je moest eens weten. Zit hier met een dame op de bank met een smile van oor tot oor :smile: :+1:

3 likes

Citizen crystron 150m 1980

11 likes

Vanavond lekker de stad in met vrienden, de Orca mag mee.

7 likes

Lekker hoor, wou dat ik zulke polsen had!

2 likes

Haha hoe bedoel je dat? Polsomtrek is 17cm, hij is verrassend draagbaar.

1 like

Ooh! Echt ? Haha

1 like

Baas! :facepunch:t2::clap:t2:

2 likes

Na hoeveel jaar HF-lidmaatschap wordt een lid vintage?
Ben zelf van januari 2023, dat is ‘nieuw’ toch? :wink:

1 like

John, dat is ruim 1 jaar, dat is oud hoor. Sorry maar je bent TL-3 geworden, wilde jezelf dus vanaf nu ben jij een vintage lid :wink:

1 like

Nog niet te laat toch…

10 likes

Jazeker! Misschien dat ik op 1/1/2025 deze eens draag.

2 likes

De bovenste foto is een kleine 40 jaar geleden en ik heb hem nog steeds :slight_smile:

26 likes

Als er een foto een like verdient in een duikers topic, dan toch wel deze :sunglasses:

1 like

Kom op liefhebbers, vul op de valreep nog even het polletje post 194 in. Moet toch wel de 25 stemmers kunnen aantikken :wink:

Leuk die foto, eindelijk eens een foto van een duiker met een duiker om de pols :+1:

1 like