Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Ingevuld onder dwang :joy:

1 like

Lol, zoals mijn vader zaliger zou zeggen “LUISTEREN KRENG” :wink:

3 likes

Wacht even: vandaag mijn laatste kans om hier mijn duiker te plaatsen. In een wat ander-vochtige omgeving om het zo maar eens te zeggen. Hij vond het lekker overigens.

En wat die poll betreft: ik heb al aangegeven geen van beide types horloges te bezitten, heb derhalve geen voorkeur dus kan dan ook niet kiezen natuurlijk. Laat het dus aan jullie eeuwige wijsheid om daar een goed doordacht besluit te formuleren, met vooraf, ongezien dan alvast mijn instemming.

6 likes

Op de valreep nog ff de laatste aanwinst posten :diving_mask:

15 likes

Ok ik ga voor morgen alvast mijn enige Hollandse horloge klaar leggen.

2 likes

En terecht Gerben, zo’n mooie duiker hoort ook in dit topic thuis :+1:
Pfff, weet echt niet meer of ik je al gefeliciteerd heb met dit horloge. Zo niet, bij deze Gerben en dat je er veel draagplezier van mag hebben. :ok_hand: :+1:. Alleen die band, heb ik natuurlijk ook maar kan ik niet aan wennen, dus andere band erop :wink:

2 likes

Ho ho Folkert, niet zo voorbarig :wink:. Je weet toch hoe het bij veilingen gaat en zo ook bij een poll. Op het laatste moment wordt er nog een spurt ingezet :smile: Dus zou 2 horloges klaar leggen, zit je altijd safe :wink:

3 likes

Ik heb in beide categorieën één horloge dus dat komt goed. Je topic is in elk geval wel een succes geworden.

2 likes

Hoop echt dat die dat ook blijft, want iedere week verandert die van horloges :smile:, nog een 1/2 uur te gaan en dan maken we de balans op :wink:

2 likes

:alarm_clock::alarm_clock::alarm_clock: Mijn Hollandse horloge is gelijk gezet en opgewonden! Ok, het uurwerk is Zwitsers maar daar kom je niet onderuit ben ik bang.

3 likes

Ergens in een stoffig hoekje van een horlogedoos heb ik ook nog een Nederlands horloge. Gauw afstoffen dus.

2 likes

Beste HF vrienden, uitslag van de poll zowel hier als in het topic “wat dragen wij vandaag”. En de keus is geworden Hollandse horloges.
De thema weken hou ik vanaf nu alleen in dit topic om verwarring te voorkomen :smile:

In het topic wat dragen wij vandaag kreeg Hommage&Plakhorloges 55% en de Hollandse horloges 45%. Echter in dit topic was het 64% voor de Hollandse horloges en 34% voor Hommage&Plakhorloges.
En in dit topic hebben 29 mensen gestemd en in wat dragen wij vandaag 22 mensen.

Dus wil je vanaf maandag een week meedoen met Hollandse horloges plaats ze dan in dit topic.

Zal er geen zware voorwaarden aan hangen, behalve dat de kast e.d in Nederland ontwikkeld moeten zijn. Dus het uurwerk hoeft niet perse Nederlands te zijn. Maar leuk als zowel vintage als nieuw mee gaan doen.

Doe dit nu voor de 6e week, dus hoop dat veel leden meedoen :smile:

edit: heb je maar 1 Nederlands horloge, niemand die je tegenhoudt om die iedere dag te plaatsen :wink:

12 likes

Fred, wil graag meedoen, moet je wel iets hebben wat Hollandse roots heeft.
:zipper_mouth_face:

3 likes

Yep, denk bijvoorbeeld aan Velona, Prisma of een representor van @Brunmontagne en nog vele anderen. In het blauw zal zeker wel wat leuks staan met Hollandse roots :wink:

3 likes

Tuurlijk,:face_with_peeking_eye:
Kijk wel even mee langs de lijn
ook leuk…

1 like

De aftrap,

8 likes

Ik kan helaas niet meedoen. Zo’n Ketelaars of Holtinrichs zou wel tof zijn.

2 likes

Of een mooie Staudt

2 likes

Uit :… :eight: :zero:…ER Jaren en uit… :netherlands:

15 likes

DWW van Michiel Holthinrichs in Delft.:netherlands::watch:

22 likes