Tja, complicaties… Dit is een digitaal horloge, en dan zijn de mogelijkheden talloos. Maar ja, hoeveel horloges met een kompas, altimeter en barometer, chrono, alarm en worldtimer kom je ooit tegen?
Juist, dan heb je zoiets als dit, de Seiko Prospex Alpinist S830-00A0. Het ideale horloge om mee te gaan hiken, wandelen en lekker gewoon ook nog te dragen…
Leuke Alpinist en voor jou ook nog eens functioneel tijdens het hiken, wat ik niet doe want ik ben een luie donder
. Maar zou hem wel dragen om te doen alsof
Hoi vrienden, even voor het thema om de pols gedaan.
Volgens mij staat er perpetual op de plaat, ja mijn oogjes he. Snel weer afgedaan en mijn brtlng om de pols😉
Fijne dag iedereen👍
Alsof ik ook echt ooit ga hiken…
Maar ik wandel wel een regelmatig een eindje door de natuur, maar ik gebruik hem meer op het water, lees de zee. Als je dan een eindje uit de kust bent, is het toch wel handig om te weten, dat je niet naar Engeland vaart, als je naar huis wilt…
Goedemorgen thema vrienden, wel een beetje rustig in dit thema vinden jullie ook niet . Gisteren kon ik een dagje ff niet op het HF en maar 3 post
. Maar vanochtend ben ik weer en post ik mijn G-Shock G-Steel horloge GST-B300SD-1AER
Volgens mij zitten er wel een paar complicaties in deze, wellicht met een klein printplaatje erbij

Wat zit er zoals op:
Schokbestendig: Het horloge is bestand tegen schokken en stoten.
Waterbestendigheid: Het heeft een waterdichtheid van 20 bar (200 meter), wat betekent dat het geschikt is voor zwemmen en snorkelen.
Zonne-energie: De GST-B300SD-1AER wordt aangedreven door zonne-energie, waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over het vervangen van batterijen.
Smartphone-connectiviteit: Je kunt het horloge verbinden met je smartphone via Bluetooth® voor extra functies.
Wereldtijd: Het horloge heeft wereldtijd met 39 tijdzones en automatische zomertijdinstellingen.
Stopwatch en timer: Het heeft een 1/1000-seconde stopwatch en een countdown-timer.
Dubbele LED-verlichting: Zowel het analoge als digitale display hebben LED-verlichting.
Vanmiddag naar de P.C.Hooftstraat dus ben ik er even niet, hoop dat er weer heel wat gepost wordt.
Fijne dag iedereen
Dit heeft zoveel complicaties teveel om op te noemen…
Het enige makkelijke is het bandje…
Heb op vintage gevraagd of er mensen bereid zijn om mee te doen anders is het zo rustig hier…
En dat zou toch zonde wezen hoe meer we zien hoe leuker het is…
Dank je Roedolf, gisteren had ik weinig tijd en morgen ook niet zoveel tijd. Dagje Friesland
Maar deze GMT is toch ook een complicatie
Fijne dag iedereen
Geen dank hoor, fijn weekend en veel plezier in Friesland…
Deze heeft niet zo zeer een complicatie, maar wel iets, wat een horloge maar zelden heeft…
En dat is een werkend kompas… Netjes verborgen onder het uurwerk, dat je omhoog kunt klappen.
Ach, nog eentje dan. Wie heeft er hier een pratend horloge? Ik heb er zelfs twee. Eentje die het niet doet, dwz er komt geen geluid uit, en eentje compleet met originele doos en handleiding, in NOS-conditie.
Er zit wel een klein addertje onder het gras, want het horloge leest de tijd alleen maar in het Japans… Maar toch erg cool!