Ook nog in het wit.
Lijkt wel Ying en Yang.
Tuurlijk Alex, dat is gewoon een 8 hoekige toch
Leuke horloges, voor mij veelal onbekende namen daar ik niet in het vintage zit. Maar vooral die Robert vind ik leuk , zeker als ik naar de maat kijk. Die kan ik wel hebben om de pols . En Chris als je nu Robert had geheten zou het voor jou een horloge zijn waarbij jij je nooit zou hoeven voor te stellen
Ha Robert kan het kloppen dat die Casio Royale mij wel heel bekend voorkomt
Dat zou zomaar kunnen… Met stalen kast van SKXMods is het helemaal een mooi horloge geworden.
Je hebt 2 polsen toch, beide om een pols en je bent helemaal in balans
Maria zal wel denken, de horloge virus is naar zijn hoofd gestegen.
Ben door mijn likes heen, dus
Tja we maken in het begin allemaal wel eens een foutje, was echt een koopje. Adviesprijs €700,00 kon ik hem toch nieuw kopen voor €85,00.
Maar hij loopt nog steeds, misschien ooit nog eens dragen als ik een rot bui heb . O ja, de naam is wel leuk verzonnen: GAMAGES MAGNITUDE TWO TONE SKU, klinkt toch wel heel duur
Fijne dag iedereen
Dat is een mooie, daar kunnen sommige merken maar moeilijk tegen op😉
Met dit mooie weer is het wat rustiger op het HF, zoals ik al eerder schreef heb ik zelf niet zoveel van dit thema. Maar Assie en ik zijn 1, dus heb ik de vintage Oris uit begin 1900 van Assie gepakt. Pfff die is zo klein dat ik de tijd er niet vanaf kan lezen, Assie heeft betere oogjes maar is nog een jonge blom
Fijne avond iedereen, morgen weer minder warm
Nog een paar.
Seiko lord Matic Special
Ricoh automat
Een Meister Anker met een Harley-Ronda uurwerk met micro rotor.
Goedenavond thema vrienden, vandaag een goud en fout horloge . De Gamages Magnitude rose, ziet er lekker duur uit, maar is het niet
Fijne avond iedereen
Beste thema vrienden, graag zou ik willen weten of jullie dit topic nog steeds leuk vinden en dat ik er mee door moet gaan of niet?
Daarom even deze poll om jullie stem hierover te lezen:
- Dit topic vind ik nog steeds leuk
- Dit topic hoeft voor mij niet meer
Ben benieuwd naar jullie stemmen De meeste stemmen winnen, dus ik stop of ik ga er mee door. Ik heb nu al weer een nieuw thema in mijn hoofd.
Zeker doorgaan!