O.k., dat is apart… (tel optie 1 en 2 bij elkaar op)
Ik heb trouwens optie 1 gestemd!
Idd heel vreemd, zal wel een foutje in het systeem zijn. Andere verklaring zou ik ook niet weten
Je kunt op beide stemmen.
Aha, tja dat zijn dan de twijfelaars zullen we maar zeggen
Vrije keus vandaag, dus ook hier mijn Deep Blue Master laten shinnen
En vanavond weer een nieuw thema, sommigen vinden het toch een leuk topic
Fijne zondag iedereen
Goedenavond thema vrienden, het nieuwe thema voor komende week is bekend. Het nieuwe thema wordt: Show je dress watches, vanaf post 2524…
Dus geen duikers of sport horloges maar echt een dress watch, nu weet ik dat daar de meningen ook over verdeeld zijn wat nu precies een dress watch is, maar probeer je aan het thema van deze week te houden.
Iedereen kan dus weer meedoen, de schoolvakanties zijn inmiddels voorbij dus spit lekker je horlogebox door .
Ik hoop echt dat er weer veel HF leden deze week mee gaan doen, heb je meerdere dress watches probeer het dan over de week te spreiden.
En zoals jullie weten loopt het thema van maandag t/m zaterdag en is zondag weer de vrije keuze dag.
Ik trap af met mijn Hamilton Aviation, lijkt mij best wel een dress watch .
Wens iedereen een warm en leuk themaweek
Kak. De titel was nog niet aangepast, dus ik dacht dat vierkant het ding was. Sorry.
Overigens zijn dit eerder dress watches dan die rare Hamilton flieger, @fredpanarai1. Dat weet jij ook. Mooi ding hoor. Maar het kan natuurlijk niet.
Ik zat al wat te denken wat de “meest gangbare” definitie is van een dress watch hier. Daar is wel al een serieus regenwoud over omgezaagd, herinner ik me. Dingen die te binnen schieten:
Anale/puristen versie:
Zoiets?
Mijn Lusitano scoort dan een matige 6 à 6.5 op 10.
Laat de popcorn maar komen.
Wauw!
Maar dresswatch? Nope.
Hoe is dit in vredesnaam off-topic?
Fred postte nog in de vrije keuze uren. Ten tweede doet hij dat gewoon expres. Ik heb zo eens anderhalf a twee uur met hem zien keuvelen, en zo’n pappenheimer is het wel.