Geen cijfers? Ga je mond spoelen; de mooiste dress watches hebben cijfers
Prachtige verzameling dressers Wilko
Dank je. Vraag me wel af of de meeste niet dateren uit een tijd dat nog niemand van de term dress watch had gehoord
% deze dresswatch, voldoet aan alle voorwaarden. Topper dus
Ik zeg niks, ben nog steeds een kneus . Post zelfs een vlieger als dresswatch, tja weet ik veel, heb niet zoveel horloges he
Mooi al die Tissot’s Wilko, mooi jou Tissot collectie. Nu ben ik niet zo van de tank horloges maar vindt foto nr.8 heel mooi, maar om mijn boomstammetjes toch te klein maar dat is bekend hier
Bij speciale gelegenheden ga ik voor één van deze 3. Afhankelijk van de dress code zou ik mijn Tsuyosa ook nog wel uit het kisje pakken als dresser.
Ik kijk altijd wel wat er bij de kleding past welke ik aan doe voor de gelegenheid en mijn gemoedstoestand wil ook nog wel eens meewerken in mijn keuze soms mag je ook gewoon een beetje dwars liggen.
Zou ik ook doen, maar ja ik ben echt van het blauw he. Dus ongeacht de dress code zou ik die ook om de pols doen
Ik best een variatie aan pakken en colberts maar ik heb geen colbert of pak waar ik deze Tsuyosa bij vindt passen . Nu heb ik de Tsuyosa ook nog niet zo lang dus wellicht maar een een bijpassend pak erbij zoeken
Misschien is er in dit topic nog wel iemand die zo’n mooie dresser zoekt
Dan ook gelijk bijpassende schoenen en overhemd
3 mooi dressers wat mij betreft Robert.
Nou, ik heb dus een paar premium schoenen staan. Ik heb de ontwerpers of het merk, hoe je het maar noemen wilt, benaderd of ik van dit ontwerp schoenen een stukje leer kon krijgen om daar een bandje van te laten. Nou was de schoen niet meer in productie maar er bleek nog ergens bij een schoenmaker/fabriekje in Italië waar deze schoenen gemaakt werden een stukje leer te liggen die ze mij opgestuurd hebben.
Ik hoop dus dat ik @Ko-Banden nog eens een keer kan vragen of hij van dit stukje leer een band voor mij kan maken. Misschien een extra breedte maat als er leer over blijft.
is helemaal geen dresswatch. Gewoon een klassieke daily.
Ik zie trouwens nauwelijks dresswatches in deze draad.
He John je kent mij toch, altijd een eigenwijze kneus en ik vind jou Patek een dresswatch . Mag ik dat vinden, ja dat mag
Dus kom op met die Patek
Die ligt met z’n nieuwe pennetjes bij de DNK…
Zal je vast wel deze week langs komen, kluisje open, foto maken. Weer het kluisje in met zijn springbars en posten die foto