Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Simpel maar stijlvol:

10 likes

10 likes

Dresswatch uit de jaren 50…

11 likes

12 likes

8 likes

Op staal ee sportief horloge imo, op leer een dresswatch.

12 likes

Deze Ingersoll handwinder van zo’n 100 jaar oud zou ik zeker een dresser noemen. Ik draag hem af en toe. :slightly_smiling_face:

13 likes

:heart_eyes: :100: …MOOI…

1 like

Hallo Hf vrienden,
Volgens velen is dit geen dresswatch, voor mij dus gewoon wel, ben een beetje eigenwijs he😉
Gewoon deze lekkere Hamilton viewmatic🤭

Fijne avond iedereen :+1:

12 likes

100 jaar, dat is niet niks en zeker niet zoals hij er nog uitziet :+1:. Hoop dat ik er ook zo netjes uit zal zien als ik 100 jaar mag worden, ijdele hoop natuurlijk :wink:

2 likes

Ondanks de arabische wijzerplaat en centrale seconde vind ik dit toch echt een dresswatch

10 likes

Gewoon een tuxedo.

8 likes

Kleinigheidje Ferry, Maar, het horloge is van jou.
En het is jouw horloge.
Zo’n kneus ben je toch niet?

2 likes

Mijn dressertje van vandaag.
Moet er nog eens iemand zeggen dat Vostoks lomp zijn.

9 likes

Nou ja zeg Ed, gaat bij jou nu ook al de leeftijd tellen :wink:, de 2 citaten waarbij ik het heb over jouw Patek waren een reactie op @JohnvdT en die laatste op @wbcoupe. Dus reacties op hen en niets met MIJN viewmatic te maken.
Maar ben een Hagenees he, wij muggenziften niet over jou of jouw :grin:
Maar het laatste wat je zegt klopt voor 100%, een grotere kneus dan ik vind je niet op het HF. Gelukkig dat ik Assie heb anders word ik opgenomen bij Parnassia en maak ik daar de boel onveilig :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

8 likes

We zijn en blijven broertjes Arjen, ik vind die van jou stiekem mooier dan die van mij maar ja om nu alleen maar blauwe wijzerplaten te hebben wordt ook een beetje saai. Maar blauw blijft mijn lievelingskleur :smile:

1 like

Ferry, mijn berichtje gaat over het verschil tussen jou en jouw.
Jou Patek is jouW Patek.

1 like

Snap ik Ed, maar wilde even duidelijk maken dat ik niet meer te redden ben als Hagenees. 6 jaar L.O en nooit verder gekomen dan vakkenvuller bij de Appie, ehh in het Haagje zeggen wij vakkevuller :wink: