Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Beste themavrienden en dan vooral ook de TL-1 leden, zoals jullie gezien hebben staat het thema weer in het rood. Dus kan echt iedereen weer meedoen, met dank aan @Jur.

Oke, ik moet natuurlijk ook weer iets plaatsen wat ik een dresswatch vind en om @Brunmontagne een hart onder de riem te steken met zijn horloges. Hoop dat hij dit net zoals ik een dresswatch vind, niet helemaal natuurlijk maar kom aardig in de buurt toch :wink:

Fijne avond iedereen :+1:

15 likes

Jur is the man

6 likes

Nondeju, die is mooi.

Heb je toevallig een typenummer?

3 likes

Je vader had smaak!:smile:

2 likes

Ik vind het een zeer mooi horloge.
Ik hem het overgekocht van @Ant.

4 likes

Thanks @Jur , deze topic is te leuk om alleen voor TL-2 en TL-3 beschikbaar te stellen!

4 likes

Is dit dresser genoeg…ik heb niet echt veel anders

12 likes

Tuurlijk man, misschien eens een keertje een leer bandje erom dan zit je al bijna op de 100%, en je weet ik ben nooit moeilijk he. Menigeen zou jaloers zijn op jouw horloge :+1:

2 likes

Die vind ik echt mooi Lex en die is onbetaalbaar, de herinnering is nog groter als je die om de pols hebt :+1:. Jij snapt wel wat ik bedoel :wink:

2 likes

Stiekem nog eentje dan uit de collectie, omdat ik er zo gek mee ben!

24 likes

Super deze :ok_hand:t4:

3 likes

Hele mooie Omega en voor de volle 100% een dresswatch :+1:. Ik zit niet in het vintage maar deze is echt mooi, ik schat dat die tussen de 34 en 36mm zit, weet het natuurlijk niet zeker, maar ja vintage he. Maar kan er niet omheen dat ik deze heel mooi vind, als die nu een paar mm groter zou zijn dan 36mm zou ik de gok wel durven wagen :wink:

2 likes

Ja deze is 34mm. Ook mijn enige 34mm. Ik heb liever 36mm of 38mm. Ik vond hem te mooi en de prijs was goed (vond ik). Dus toch maar de gok genomen!

Draagt heerlijk👌🏻!

5 likes

AH! Het topic is weer terug! Dit vind ik toch wel een dresser:

14 likes

10 likes

Seiko Champion J11041 uit 1960

11 likes

Als jij dat vindt dan is het een dresser :+1:, maar op leer kan je een Presage ook heel mooi dragen, zoals deze bijvoorbeeld. Weet dat het goud niet echt je smaak is, maar gewoon ff als voorbeeld :wink:

Gr, je vriend :smile:

13 likes

Dresser op leer dan… Eigenlijk een dressertje

10 likes

Heel leuk kan iedereen weer gewoon meedoen echt TOPPIE… :+1:

5 likes

Ja, is weer leuk om aan mee te doen, ik heb nog wel wat dressertjes liggen, morgen bij daglicht weer es wat foto’s maken.

3 likes