Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Op een dresser hoort toch eigenlijk wel een leren band, nu meer een sporthorloge.
Maar dat is mijn mening hoor.

2 likes

10 likes

Een mening mag altijd natuurlijk.

1 like

Echt een prachtig horloge Harry! De blauwe weerschijn op de witte (dacht ik toch?) wijzerplaat is mooi om te zien bij het goud. Het custom made Oliekrokofanten bandje (waar komt dat nou weer vandaan) staat hem (en jou) ook goed.

Wat een prachtige horloges heb jij toch, Wilko

En toch…jamaar, jamaar… zonder cijfers is óók leuk. Èn dressy, vind ik. Zeker bij een tankje.
Hieronder de oude Zodiac dress watch van mijn vader. No indices!

10 likes

Typisch Zweeds merk FACIT, dat je alleen bij uit Scandinavië en Finland aangeboden horloges tegenkomt.

Verdere details komen in een apart NA postje in het Vintage deel.

8 likes

Dan doe ik deze moderne dresser van Perrelet erbij. Ingetogen en chique vind ik.:slightly_smiling_face:

12 likes

Ja die goude ouwe hè,geweldig ding :+1:

2 likes

7 likes

18 likes

Dank je :+1:

Zeker; ik heb ook genoeg horloges zonder cijfers, maar een dresser zonder cijfers? Die worden gauw saai hoor :yawning_face: :yawning_face: :wink:

Zoiets bijvoorbeeld:

11 likes

Dress watches. I love them!

Randgeval. Eigenlijk geen pure dress watch…

19 likes

Hier ook 2 aardige jurkhorloges

4 likes

:wink: Ik ben niet zo moeilijk hoor :+1:

3 likes

Als het zover is Lex, mij wel even taggen he want ik kijk niet zoveel in het vintage topic. Jaja, ik weet het moet mij schamen maar gelukkig begrijp jij mij wel Lex :wink:.

1 like

11 likes

9 likes

Als het zo keurig on topic blijft, kan hij wel weer terug.:hugs:
Nu dus weer in Algemeen.
Maar…. De off topic berichten worden dan vanaf nu verwijderd he?

10 likes

Dit is in mijn beleving er een die dresswatch genoemd mag worden. In de superleague wat mij betreft.
Is deze overgenomen van @stradale ?
Dan heb ik hem op de pols gehad :grinning:
Errug mmoi

3 likes

16 likes

8 likes