Of ze “Hollands” zijn weet ik niet. Ze zijn absoluut zeker wél Nederlands.
We zijn 1 grote familie toch, ooit was onze hoofdstad Antwerpen. Dus Vlamingen zijn 1/2 Nederlanders en Nederlanders 1/2 Vlamingen. Daarom kunnen wij zo goed met onze buren omgaan
Goedemiddag Vrienden,
Maakte ik bijna de fout om mijn vintage Stipto horloge hier te plaatsen, nog even gelezen wat @Lexaf erover schreef. Jawel van Lex gekregen dus, heel verhaal blijkt hij Zwitsers te zijn. Dus dat kan nie he hier. Dan maar wel een echt Nederlands merk Brand Bransen met een Seiko inside
Ik hoop dat ik niet de plank misslaat, maar het is in ieder geval een speciale Nederlandse editie met een oplage van 540 stuks.
Heb ik het mis, schroom niet om mij te corrigeren, heb nog wel een box vol met andere in Nederland ontwikkelde horloges
Grappige typefout op de wijzerplaat Nooit eerder gezien dit merk.
Lol, zal wel door een Hagenees gedaan zijn
. Eentje zoals ik
Nee dan had er “Sèko” gestaan
Het is dat mijn prototype nog niet klaar is en op dit moment wordt afgemaakt, anders kon ik mijn “echte” NL gemaakte Brunmontagne laten zien.
Maar voor nu deze knapperd!
Jij hebt het vertaal programma gebruikt . Ik zâh zegge Zijkôh
Komt mij wel bekend voor, maar is wel in Nederland ontwikkeld en bedacht door een Nederlands brein. Dus telt gewoon mee
Leuk thema, maar mijn likes zijn al op. Zal straks een nederlander plaatsen.
Prisma was en is gewoon een leuk Nederlands merk - ooit net zo populair als de Prisma pocket boekjes. ( En soms net zo vlekkerig )
Kan ik hier toch meedoen deze week dankzij een oud en veelvuldig gedragen Prisma van mijn wijlen vader
Zekers, zie je wel aldoende leert men
benieuwd wie het gaat worden, onze koning of …
, geintje snap je natuurlijk wel
Die is dus echt onbetaalbaar, heel zuinig op zijn
Zeker Ferry
Geldt ook voor zijn gouden Bulova
Gaan nooit meer weg