Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Er staat zelfs Nederlandse tekst op!

Dat wil ik bij alle andere Nederlandse horloges in deze draad nog wel eens zien! :wink:

8 likes

Voor de helft dan he, wij zeggen altijd waterbestendig :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ben toch benieuwd wie het bedacht heeft of wie de opdracht heeft gegeven. Tis natuurlijk wel reclame voor Rotjeknor :wink:

Rdam is een Rotterdams kledingmerk.
Meer weet ik niet.

Ik zou deze Friese schoonheid willen inbrengen voor de komende week. Een van de lievelingen in mijn bescheiden collectie. :blush: :ok_hand:

Welterusten gewenst!:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

25 likes

En dat is zeker niet de minste :+1:

1 like

Wanneer komt de 030 model ?:rofl:

2 likes

Geen idee, maar daar zou @PetraO misschien meer duidelijkheid in kunnen geven :smile:

Nee nog niet.
Alleen een zonnebril maar die is uitverkocht…:wink:

2 likes

Laten we het nu gewoon bij horloges houden, bij die kerel van die site zie ik niet eens dat hij een horloge omheeft!!

De ongeveer 45 jaar oude Velona, huismerk van voormalig V&D warenhuis.

24 likes

Puur Hollands landschap. :+1:

17 likes

.,.,.:woozy_face: de lage Nederlanden dus…dan mogen Belgen/ Belgische ook meedoen ?

3 likes

Ik begin de week met de fraaie DWW Oostpoort uit Delft. Ofwel de HFLE 2020.

En een foto van de mooie achterzijde hoort daar wel bij vind ik.

19 likes

Nee je deels ook wel gelijk dat er een stevig Nederlands tintje aan zit en ik heb zelf ook een FC in bezit. Maar ik heb even op de WikiPedia gekeken en de oprichting van het merk was echt in Zwitserland. En Patek is ook Zwitsers terwijl de man een Pool was…

1 like

Deze uit een lade opgezocht, Prisma overleden…
Secondewijzer eraf en doet niets meer maar toch leuk voor het thema
Verzetten gaat niet en nieuw horloge gehad van de juwelier ondanks dat deze na de garantie
kapot was gegaan… :+1:

Werd gebruikt als werkhorloge.

13 likes

Nog maar een keer,

11 likes

De enige Nederlander in de verzameling (van de vrouw).
Een Lasita, leeftijd onbekend, met een ETA 2660 uurwerk.

14 likes

Hollandsche glorie:

27 likes

Moest even zoeken maar vond er nog een in een andere doos. Dus toch hier deze week…

13 likes

Nog eentje dan…

13 likes