Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Vrije keus deze al een paar dagen om…
Ook vanmiddag met familie barbecue… :fire:

Prettige zondag…

4 likes

5 likes

Veel plezier op de bbq :+1:

1 like

Dank je wel gaat vast lukken lekker eten en bijkleppen daar ben ik best wel voor te porren… :+1:

1 like

Eet smakelijk Ruud en je mooie Junghans tikt gewoon vrolijk door :smile:

1 like

Goedemiddag themavrienden, vandaag vrije keus dus lekker mijn Ball MET datum om de pols :wink:.

Vanavond maak ik het nieuwe thema voor komende week bekend, zal voor sommige een lastig thema worden want niet iedereen heeft dat thema horloge, moet ook een keer kunnen toch :smile:

Enne, er kan vandaag elk horloge gepost worden, dus laat je niet tegenhouden :+1:

1 like

Thanks en iedereen natuurlijk smakelijk eten… :+1:
En ik zie je horloge niet hier… :face_with_monocle:

1 like

6 likes

had hem echt eerder geplaatst, maar 2x mag ook vandaag :wink:

5 likes

Beste thema vrienden, het nieuwe thema vanaf maandag t/m zaterdag wordt “SHOW JE HORLOGE MET 2 KRONEN”. Dus geen chronograaf oid, maar op het horloge mogen alleen 2 kronen zitten.

Ik weet, dit thema zal niet voor iedereen weggelegd zijn maar er zijn vele leden die er op z’n minst wel 1 of meer zullen hebben.
Hoop echt dat iedereen weer mee gaat doen, zowel de vintage als de Rolex boys.

En zoals bekend vanaf maandag t/m zaterdag en zondag wordt dan weer de vrije keuze dag.

Ik trap af met de Glycine Airman, ben echt benieuwd wat er in dit thema allemaal voorbij zal komen :smiley:

Wens iedereen een fijne week en kom maar door met de foto’s, leuke verhalen :+1:

10 likes

Alsjeblieft met 2 kroontjes :crown:

9 likes

Mijn Mortima duikertje, weggeven aan een vriend nadat ik m had opgeknapt.
Verder geen horloges hier met dubbele kroon

9 likes

Dubbele kroon voor de ‘inner rotating bezel’
Eigenlijk totaal onpraktisch in gebruik.

9 likes

10 likes

18 likes

Kroon op de plaat en kroon op de kast :crown:

8 likes

8 likes

9 likes

Wel een beetje flauw Daniel.
Effe een korreltje zout op doen. :rofl:

1 like

Zal voortaan de zout emoji erbij doen, nu weer naar het groene gedeelte :rocket: :rofl:

2 likes