Veel plezier op de bbq ![]()
Dank je wel gaat vast lukken lekker eten en bijkleppen daar ben ik best wel voor te porren… ![]()
Eet smakelijk Ruud en je mooie Junghans tikt gewoon vrolijk door ![]()
Goedemiddag themavrienden, vandaag vrije keus dus lekker mijn Ball MET datum om de pols
.
Vanavond maak ik het nieuwe thema voor komende week bekend, zal voor sommige een lastig thema worden want niet iedereen heeft dat thema horloge, moet ook een keer kunnen toch ![]()
Enne, er kan vandaag elk horloge gepost worden, dus laat je niet tegenhouden ![]()
Thanks en iedereen natuurlijk smakelijk eten… ![]()
En ik zie je horloge niet hier… ![]()
Beste thema vrienden, het nieuwe thema vanaf maandag t/m zaterdag wordt “SHOW JE HORLOGE MET 2 KRONEN”. Dus geen chronograaf oid, maar op het horloge mogen alleen 2 kronen zitten.
Ik weet, dit thema zal niet voor iedereen weggelegd zijn maar er zijn vele leden die er op z’n minst wel 1 of meer zullen hebben.
Hoop echt dat iedereen weer mee gaat doen, zowel de vintage als de Rolex boys.
En zoals bekend vanaf maandag t/m zaterdag en zondag wordt dan weer de vrije keuze dag.
Ik trap af met de Glycine Airman, ben echt benieuwd wat er in dit thema allemaal voorbij zal komen ![]()
Wens iedereen een fijne week en kom maar door met de foto’s, leuke verhalen ![]()
Mijn Mortima duikertje, weggeven aan een vriend nadat ik m had opgeknapt.
Verder geen horloges hier met dubbele kroon
Wel een beetje flauw Daniel.
Effe een korreltje zout op doen. ![]()
Zal voortaan de zout emoji erbij doen, nu weer naar het groene gedeelte
![]()
Ik wist dat dit zou komen
maar op de wp staat een kroontje en aan de kast een kroon ![]()
Nee joh, Daniel is een toffe gozer maar natuurlijk verwachtte ik dit al vanuit het Rolex
. Zou ook een grap van mij kunnen zijn ![]()