Vrije keuze…
En vandaag mag dat, lekker vrije keus en je eigen zin doen  , je zou er natuurlijk nog een paar bij kunnen kopen, ze hebben ook andere modellen bij Rolex
, je zou er natuurlijk nog een paar bij kunnen kopen, ze hebben ook andere modellen bij Rolex 
In het kader van de vrije keuze hier een aantal dezelfde horloges van juist verschillende merken, dus eigenlijk het omgekeerde thema:
Die je zo lief aan mij overdeed.
Beste thema vrienden, het nieuwe thema vanaf maandag t/m zaterdag wordt “SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724
Probeer je aan dit thema te houden, anders volgt er strafwerk!! Heb je er meer met een rode sec. wijzer probeer het dan over de week te spreiden
En wederom hoop ik dat er weer veel leden gaan meedoen met dit thema, dus ook de vintage en Rolex boys.
Ben echt benieuwd wat we deze week allemaal voorbij zullen zien komen! 
En zoals bekend is komende zondag weer vrije keuze dag.
Ik trap af met mijn Deepblue Master II 
Wens natuurlijk iedereen een fijne thema week 
Deep Blue is sinds 2007 opgericht en levert sindsdien waterdichte horloges met het motto: “Precision Diver”. Robuuste en betrouwbare horloges die gebruikt worden door professionele duikers en militairen over de hele wereld. De designfilosofie van Deep Blue is dat vorm de functie volgt. Hiermee ben je er altijd zeker van dat jouw horloge bestand is tegen de invloeden van buitenaf!
De Master-serie van Deep Blue is een van de meest bekende lijnen van het merk. Deze horloges staan bekend om hun:
Robuuste behuizing: Vaak gemaakt van roestvrij staal of andere duurzame materialen, waardoor ze bestand zijn tegen hoge druk en schokken.
Hoogwaardige uurwerken: Deep Blue maakt gebruik van betrouwbare automatische uurwerken die bekend staan om hun nauwkeurigheid.
Uitstekende waterdichtheid: De Master-horloges zijn waterdicht tot grote diepten, waardoor ze perfect zijn voor zowel recreatieve als professionele duikers.
Veelzijdig design: Hoewel de Master-horloges zijn ontworpen voor duiken, hebben ze vaak een stijlvol design dat ook prima gedragen kan worden in het dagelijks leven.
Hoewel er minder gedetailleerde informatie beschikbaar is over de exacte geschiedenis van Deep Blue en de Master-serie in vergelijking met meer gevestigde horlogemerken, is het duidelijk dat Deep Blue een relatief jong merk is dat zich snel een plaats heeft veroverd in de wereld van duikhorloges. Het merk heeft een sterke focus op het bieden van betaalbare, hoogwaardige duikhorloges aan een breed publiek.
Deep blue heeft een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
Je zou hem kunnen vergelijken met de Seiko 5 sport, Citizen Promaster en de Oriënt Mako.
Zie je wel dat ik slechte oogjes heb, zie ik ineens groen en geel voor oranje/rood aan 
Net niet genoeg voor strafwerk, wel een kleine vermaning 
Ach ik ben in een goede bui, zie zelfs groen en geel voor oranje/rood aan 
Even voor de duidelijkheid, zit niet aan de GIN vanavond he