Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

5 likes

Raampje rechthoekige digitale venster los?

2 likes

De timegrapher zal waarschijnlijk anders zeggen maar ik kijk niet op een minuut. Ze krijgen misschien 24 uur draagtijd per jaar😁

3 likes

Dat noemen we kunst, ja toch Macx :wink:

2 likes

Nog wat over de rooie :innocent:

10 likes

Jawel deze, de Detomaso Savona. Alleen heeft deze geen rode secondenwijzer. Wel rood aan de binnenkant van het bandje. Toch maar even laten zien hier.

Het enige horloge (voor zo ver ik weet) dat Detomaso op de markt heeft gebracht met een mechanisch uurwerk, een Seagull ST3600. Niet meer nieuw te krijgen, wel af en toe als gebruikt exemplaar.
Ik heb het ding al ruim 10 jaar geleden nieuw gekocht, dus die wordt nog wel eens vintage … :slight_smile:
Het merk is trouwens niet verbonden aan het gelijkluidende Italiaanse automerk.

De-Tomaso-Logo De auto’s

Logo_DETOMASO_Uhren De horloges.

5 likes

He Lex, zat vanmiddag nog te kijken of er geen Haags horloge is met het logo van Den Haag. Niet dus, schande vindt je ook niet. Misschien eens contact opnemen met een chinees bedrijf of ze die voor weinig kunnen maken :smile:

1 like

Haha dat is niet altijd zo simpel te roepen! Maar io ga uit van Q1! Afhankelijk van een aantal factoren. Met de Lapis bedoel je het nieuwe horloge denk ik?

Haha je weet als het goed is zelf dat ik dat ook al een paar keer gedaan heb :wink:. Ik denk er wel over na! Vooral de malachiet en grijze genieten veel interesse.

Maar goed, veel plannen tegelijk. Dus even pas op de plaats! :grin:

2 likes

6 likes

FEDEX

4 likes

6 likes

Dit is het enige wat ik bij mag dragen hier, deze week. :slight_smile: Ik heb een rode GMT wijzer, een gele punt op de secondewijzer van de Alpinist, maar dit is de enige oranje secondewijzer die er bij zit:

10 likes

12 likes

11 likes

9 likes

11 likes

Goedemorgen!
Op het puntje van de seconde wijzer zit rood :ok_hand:.

Fijne dag!

10 likes

13 likes

Mogen we ook zaken posten uit de projectbak?
IAXA met knaloranje secondewijzer en prachtig verweerde wijzerplaat.

11 likes

12 likes