Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Weet er nog een:
Show je horloge met een kamelenleren bandje ! :camel:

2 likes

Wat is de ondergrens dan?

2 likes

Ook genoteerd, kunnen we ook verder met crocodilleband of struisvogelband. Ben echter wel bang voor de knokploeg van E. Ouwehand

1 like

Even over het “centrale” heen gelezen :sweat_smile:

8 likes

Wel lastig, voor de 1 is 5k al duur voor de ander vanaf 10k. Ga ik nog eens goed over nadenken want wil zo min mogelijk mensen uitsluiten :+1:

Macx ik had het al bij vintage eringegooid, zoek nog een horlogewekker die een pokke herrie maakt zodat ik ook eens vroeg mijn nest uit kom. Dus als je die eens bij Tradera tegenkomt biedt dan een leuk prijsje, neem ik hem weer van je over. Kan ik er ook eens een thema van maken :smiley:

2 likes

6 likes

Ik zal het onthouden, en als ik er 1 tegenkom dan neem ik contact met je op en spreken we een aankoopprijs af.

2 likes

7 likes

7 likes

Ik heb er twee met rode puntjes:

10 likes

Top :+1:

2 likes

7 likes

7 likes

Bedankt! Hij is ook heel gaaf, al zeg ik het zelf natuurlijk :grin:

Klopt, deze is ook nog niet te koop! Eerst komen er 10 met de lapis is het plan!

De Representor met de grijze plaat en rode wijzer is ook ergens rond die periode gepland.

2 likes

Maar je zal toch wel een tijdspanne hebben wanneer de Lapis, Representors en het nieuwe model er ongeveer zijn. Kan je natuurlijk altijd op je site een pre-order zetten, sommige merken moet je met een pre-order wel 1 tot 1,5 jaar op wachten.
Marketing Pascal, kan het niet vaak genoeg zeggen :wink:

1 like

De lelijkste Aston Martin ooit, de Lagonda uit de late jaren 70. De lokale miljonair had er destijds een, ik meen een witte, maar dat kan ook best herinneringspessimisme wezen, waarmee hij zijn zoon naar de middelbare school placht te brengen. Hij is later maar gewoon overgestapt op Rolls Royce. (Die zoon, 3e generatie, heeft met zijn broer het familiebedrijf vakkundig om zeep geholpen. Sic transit gloria mundi.)

2 likes

Alles behalve de secondewijzer :clown_face:

7 likes

Is alleen een rood topje ook goed?

5 likes

Die lelijke Aston Martin mag je gerust bij mij voor de deur zetten, mooi karretje toch. :smile:

3 likes

Ja jongens. Ik ben er ook niet trots op, maar hij ligt hier nou eenmaal in de kast…

Deze ben ik wel trots op:

En last but not least stiekem -qua design- één van mijn favorieten:

7 likes