Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Gaat top met de tips, kunnen er niet genoeg zijn en daarnaast zie je toch hele leuke/lelijke/mooie horloges voorbij komen. Bedoel met lelijk natuurlijk niet je Seiko Ruud :wink:.

Andere leden ook nog tips, kan mij niet gek genoeg zijn. Ik noteer wel :wink:

3 likes

Ook in kloosters enz hebben ze internet

Heb ook alleen maar 1 horloge mee

7 likes

Doe je voor mij ook nog even snel een schietgebedje “O God, help Ferry” of “Heer, geef Ferry kracht” met zijn topic :wink:

1 like

9 likes

Nou ja dat mag hoor eerlijkheid gebiedt mij dat ik ook niet kapot ben van mijn Seiko dat zeg ik dan ook eerlijk. En dat heeft niks met dit merk te maken.
Maar deze heeft voor mij een hele speciale betekenis daarom houd ik deze toch in mijn collectie en
is hij bijzonder waardevol voor mij…

3 likes

Valt best wel mee hoor Ruud en daarbij, ben nog wel eens in de war met de datum, misschien een horloge met 1 hele grote datum op de wp en ieniemienie ergens heel klein de tijd :wink:

2 likes

Heb ik al gedaan. ‘Hij’ begreep uit jouw woorden dat je 2 horloges verkoopt en aan een goed doel schenkt. Ik reserveer wel een plekje voor je ‘daarboven’

2 likes

HIJ fluisterde in mijn oren “als je dat doet, stuur ik de duivel op je af” :pray:.

En dat doen wij al maandelijks aan 2 doelen, stukje eigenbelang moet ik wel eerlijk zeggen :smile:. Kan helaas geen like meer geven Bill, bij deze een :+1:

2 likes

Zelfs 2 rode wijzers! :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

:+1:

1 like

Leuk die Detomaso horloges. Firenze en Lucca zie ik zijn er nog meer uitgebracht met plaatsen uit Toscane?

Veel Russisch geweld ook, waar ik het bestaan niet van wist.

En ze lopen allemaal nog naar behoren?

2 likes

Nog 'n vlammetje.

9 likes

Rode puntjes of blokjes aan het eind van de secondewijzer waren ook toegestaan, had ik begrepen.

9 likes

4 likes

Fout! :wink:

Maar mooie foto’s Bill. Ik wens je rust en balans toe in je verdere leven. :person_kneeling:

2 likes

10 likes

7 likes

6 likes

Bruine wijzerplaat

2 likes

Staat genoteerd John en zo kan ik natuurlijk nog 20 andere thema’s maken met de kleur van je wp, zijn we toch weer bijna 5 maanden verder :+1:

Ik zat ook nog aan thema’s te denken van dure horloges maar dan sluit je ook weer gelijk een hoop leden van deelname uit. Maar zal er toch heel soms eentje maken, speciaal voor de grote boys met bijvoorbeeld een mooie Patek :wink:

3 likes