Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Haha Petra, je weet wat Assie dan zegt, er zit een gat in en dan is het niet eens een open hart horloge. Tja, smaken verschillen he :wink:

Jeetje. Doet Ali dat ook?

1 like

Geen idee maar ik vertrouw ze niet……

Kan je dit verduidelijken John, kennisen van ons zijn op dit moment grootschalige inkopen aan het doen in China voor het bedrijf. Geen idee of ze wechat daar gebruiken, maar als dat zo is. Waar vind je die verborgen map, is daar een programma voor?

WeChat had ik verwijderd maar die verborgen map bleef zichzelf vullen…
Wie wat waar hoe weet ik niet meer, is al een tijd terug.
Ik zou een aparte GSM nemen en die volledig resetten om de zoveel tijd.

1 like

Linke soep die app. Speelt werkelijk van alles door naar de Chinese regering. Is niet versleuteld zoals WhatsApp of Telegram.
Chinezen moeten wel, andere apps worden simpelweg geblokkeerd.

1 like

En tevens betaalmiddel bij uitstek.

Btw @fredpanarai1 , wat wordt het nieuwe thema?

1 like

Zie post 623 :wink:

1 like

Ik mag volgende week niet meedoen dus.

1 like

Misschien mag je wel een chinees horloge lenen, doe je toch gewoon een oproep op het HF :wink:.

Aha, daarmee dat iemand een sugess tourbillion zocht.

1 like

Een hele goede morgen, deze week dus Chinese horloges.
Voorwaarde is wel dat het horloge geproduceerd moet zijn in China, het uurwerk mag van elders komen. Hoop echt dat we zowel de goedkope als ook de dure Chinese horloges gaan zien deze week.

Ik trap af met de CRJJU een echt Chinees horloge en volgens mij is ook het uurwerk echt Chinees :+1:
Hoop dat er weer veel HF leden deze week mee gaan doen.

Vanaf volgende week neemt @Lexaf het 2 weekjes over, benieuwd wat het dan gaat worden? Alvast bedankt Lex :+1:

10 likes

Ben ik na Ferry de eerste.

9 likes

Yep Eddie, hou je wel de oven in de gaten anders heeft Nederlands straks zwart brood :wink:. Wat zie ik nu, werk jij met terugwerkende kracht op de 12e :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Is gelukkig geen taak van een chauffeur.

Ik zet het wel even goed, zeurpiet. :speak_no_evil:

2 likes

Geproduceerd in China voor RZE, een Singaporese firma. (Etnisch Chinezen.)
Mag dat?

12 likes

Dit is mijn enige Chinees nog. Voorlopig een blijvertje, want:

-D12 hommage;
-saffier;
-diam 36mm;
-Seiko quartz VD78 erin;
-loopt snaarstrak;
-prima afgewerkt;
-schroefkroon;
-100mtr wr;
-dubbele lugholes;
-was <€100,-.

De originele leren band is mwoah, vandaar een Zuludiver sailcloth erop.

17 likes

Met een Chinees uurwerkje. Merkur, meer Chinees wordt het niet. De uitlijning vd wijzerplaat kan beter. Verder een prima horloge sub € 100.

18 likes

Leuk horloge. Baltany heeft meer mooie horloges, heb ik al hezien.

2 likes

Ik dacht dat jij alles deed, brood bakken, bezorgen en als de klant het vraagt smeer jij ze ook. Wat een service he :grin:

Tuurlijk Jan, is toch geproduceerd in China. Al is die gemaakt voor onze koning W.A het is een Chinees horloge :wink:

Met deze kwalificaties is dat horloge toch gewoon voor niets :+1: en die band staat er goed op, gewoon top en dat voor <€100,00

Mooie foto’s Jan, en ach die uitlijning, dit voor €100,00 daar kijk je dan toch overeen. Wel lachen, als je bij Ali gewoon diverse Merkurs doorloopt, zie je bij de 1 een gladde case back en bij de andere weer een bewerkte case back, En dan de prijsverschillen, je moet echt altijd goed zoeken naar de juiste prijs :wink:

5 likes