Het schijnt dat deze ook al van een ander merk opgedoken is.
Maakt niet uit.
Zo mooi als deze krijgen ze hem toch nooit.
Deze kocht ik bij Temu voor 0,54 euro. Is het een plakmerk? Vast wel (ik hoop dat ik niet word gediskwalificeerd door de directie. Ik vind hem leuk, Swatchleuk, zeg maar.
Rest mij nog de vraag: met welke afschrijving moet ik rekening houden in het geval ik hem op Chrono zou willen zetten?
Ik zou hem denk ik niet kopen, maar vind het best een leuk model eigenlijk
Echt een mooi horloge
Vrije keuze, vandaag: deze is ook wel een plakmerk, met wijzers zoals op de Seiko en indices zoals op de Rolex. Die grote kroon is door iets anders geïnspireerd, maar ik ben vergeten van welk merk. Maar hetvis een Tandorio van Ali:
Wat vedoel je? Welk gevaar heb ik gelopen? Ik heb de app verwijderd, want ik had al eerder gehoord dat er iets mee was. Ben benieuwd wat ik ga merken.
IWC Big Pilot misschien?
Het Chinese gevaar. Al die apps registreren zo ongeveer alles wat je met je GSM doet.
Denk dat ze ook microfoon en camera’s over kunnen nemen.
Had zelf, vanwege bezoek aan China, WeChat geïnstalleerd. Ding werd steeds langzamer.
Bleek er een verborgen map gemaakt te zijn met echt alles wat er op de GSM gebeurd was….
Die, eloof ik, ja
Daar ga je al.
Goedgekeurd door de directie, echter hou er rekening mee dat ze een flinke afschrijving hebben . Leuk horloge Petra, echter als het waar is wat @Eddie schrijft wat minder leuk. Maar joh, jij hebt toch niets te verbergen
Iedere keer zie je weer wat nieuws op die wijzerplaat, dus snap waarom het cadeautjes zijn
Linke soep dus, maar wordt toch het nieuwe thema van komende week
Goedemiddag vrienden, vandaag vrije keuze dag. Dus met dit mooie weer maar een sneeuwvlokje om de pols .
Hallo beste kijkbuis kinderen, komende week wordt het thema:
Chinese horloges. Nu hoor ik al mensen denken, allemaal goedkope troep uit China. Niet dus, ja je kan voor €1,00 al een horloge kopen maar geloof mij in een land met 1,5 miljard mensen hebben ze echt wel goede kwaliteit en dure horloges. Ga het verder niet hebben wie ze maken en mensenrechten. Dus laat je Chinese horloge maar zien vanaf 00.00 uur.
Dit is voor mij voor nu even de laatste week, vanaf 20 mei neemt @Lexaf het even over voor 2 weekjes, daarna ga ik jullie weer lastig vallen
Als ik weer thuis ben zal ik meedoen,
Als ik vannacht om 01.30 weer naast mijn mandje sta om de wereld weer van de heerlijkste broodproducten te voorzien zal ik aan je denken.
Hohohoho Ferry, dat schrijft Eddie niet. Dat haalt Eddie aan.
Suikerbrood, lekker man. Maar ja moet afvallen dus geen suikerbrood voor mij. Maar fijn dat er toch nog iemand is op deze aardkloot die aan mij denkt .
Zelfs dat snapte mijn neus ook wel, volgende keer bronvermelding
Deze is echt prachtig. Draag je veel te weinig. Vraag maar aan Astrid.